AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:04 #1 Del Skrevet tirsdag kl 10:04 Hei! jeg har akkurat blitt gravid og mtp at det ikke var planlagt så hsdde far til babyen røyket marjuana en stund i forveien av befruktelsen, kan dette gjøre noe skade på barnet? Har dette skjedd med noen av dere? Anonymkode: 215be...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:34 #2 Del Skrevet tirsdag kl 10:34 Hvordan tenker du at det kan skade baby? Det kan det ikke, men ville vurdert om sette var en mann og situasjon jeg ville fått barn i. Narkotikabruk og barn er en dårlig kombinasjon. Anonymkode: cafca...4a2 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:38 #3 Del Skrevet tirsdag kl 10:38 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan tenker du at det kan skade baby? Det kan det ikke, men ville vurdert om sette var en mann og situasjon jeg ville fått barn i. Narkotikabruk og barn er en dårlig kombinasjon. Anonymkode: cafca...4a2 Om det kan skade DNA-et eller noe? Har sett at de har forska mer i det siste på om drt kan skape mer atferdsproblemer osv osv. Han er ikke fast bruker og har sluttet nå som jeg er gravid.😊 Anonymkode: 215be...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:46 #4 Del Skrevet tirsdag kl 16:46 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Om det kan skade DNA-et eller noe? Har sett at de har forska mer i det siste på om drt kan skape mer atferdsproblemer osv osv. Han er ikke fast bruker og har sluttet nå som jeg er gravid.😊 Anonymkode: 215be...ff7 😂 Anonymkode: 6520c...25d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:43 #5 Del Skrevet tirsdag kl 18:43 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Om det kan skade DNA-et eller noe? Har sett at de har forska mer i det siste på om drt kan skape mer atferdsproblemer osv osv. Han er ikke fast bruker og har sluttet nå som jeg er gravid.😊 Anonymkode: 215be...ff7 Hahaha Anonymkode: f1159...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:46 #6 Del Skrevet tirsdag kl 18:46 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei! jeg har akkurat blitt gravid og mtp at det ikke var planlagt så hsdde far til babyen røyket marjuana en stund i forveien av befruktelsen, kan dette gjøre noe skade på barnet? Har dette skjedd med noen av dere? Anonymkode: 215be...ff7 Det har ingen som helst påvirkning, så ikke tenk på det Anonymkode: 886c7...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:48 #7 Del Skrevet tirsdag kl 19:48 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det har ingen som helst påvirkning, så ikke tenk på det Anonymkode: 886c7...5e7 Jo det kan faktisk ha en påvirkning. Les forskningen før du uttaler deg. Rusbruk, og da spesielt høyt alkoholinntak, kan føre til DNA fragmentering og skade på DNA i sædceller. Og dermed ha konsekvenser for fosteret. Med det sagt så vil jeg ikke tro at litt røyking av marihuana vil ha en stor risiko. Anonymkode: e2339...46a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:54 #8 Del Skrevet tirsdag kl 19:54 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan tenker du at det kan skade baby? Det kan det ikke, men ville vurdert om sette var en mann og situasjon jeg ville fått barn i. Narkotikabruk og barn er en dårlig kombinasjon. Anonymkode: cafca...4a2 du tenker vel at alkohol ville vært bedre? jævla idiot. Anonymkode: a40ea...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:02 #9 Del Skrevet tirsdag kl 20:02 Når man tenker over hvor mange som har røyket marihuana av verdens befolkning så tenker jeg at dette skal gå helt fint:) Anonymkode: 0518f...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:03 #10 Del Skrevet tirsdag kl 20:03 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): du tenker vel at alkohol ville vært bedre? jævla idiot. Anonymkode: a40ea...4ad Du så ikke at denne tråden handler om narkotika, ikke alkohol? Det er ingen grunn til å gå til personangrep. Anonymkode: bde8f...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå