Gå til innhold

Seng til 9 åring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9-åringen min har hatt køyeseng fram til nå, hvor hun har sovet øverst og brukt underkøyen som sofa. Nå vil hun ha ny seng, og er det noen som har noen tips? Jeg tenker hun skal få en liten sofa på rommet også slik at venner kan sitt i den, og ikke så mye  senga. Hvor stor seng har deres barn på den alderen? Jeg har sett en på ikea på 90 cm, med mye oppbevaring under, men burde man kjøpe 120 cm så den varer lengre? Men da må nok sofa utgå.. Blir glad for alle forslag, og gjerne link til hva dere har. Rommet hennes er ca 10 kvm, og hun skal jo ha plass til klesskap, pult og noen hyller i tillegg. 

Anonymkode: 8c193...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville gått for 120 seng. Kan eventuelt kjøpe noen fine puter for å ha i senga istedet for sofa på rommet. 😊

Anonymkode: 33fbc...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11-åringen vår har en seng hvor man kan dra ut en ekstraseng slik at det blir dobbeltseng. Veldig fin til overnatting og uten at en stor seng tar opp mye av romplassen til vanlig. :) Ikea har flere typer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine fikk 120 senger (nesten voksenseng) i den alderen. Da er det plass til en venn å overnatte, og det blir litt mer "storunge" over rommet. Pynte med puter og gjøre det litt fancy😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...