AnonymBruker Skrevet 12. november #21 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Faktisk ikke hva? Anonymkode: 6079d...61a Du skrev at ts mest sannsynlig var meg som ville ned 8 kg på 2 mnd Anonymkode: b3475...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #22 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nei faktisk ikke , jeg er hun som ønsket å gå ned 8 kg på.2 mnd og jeg trener styrke 3 ganger i uken nå. Anonymkode: b3475...95d Så bra, håper du får de resultatene du ønsker 😊 Anonymkode: 0bf29...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #23 Del Skrevet 12. november Ts her. Takk for svar, men skjønner ikke behovet for å svare nedlatende. Jeg er i fysisk aktivitet, løper mye, men sliter med å få til styrketrening da jeg rett og slett hater det, synes det er sykt kjedelig. Som sagt, poenget er ikke å få store muskler, men ikke være dvask, tenkte kanskje kosthold kunne hjelpe. Å gå ned 8kg på 2 mnd er ikke noe jeg ønsker, da veier jeg isåfall 42kg så det hadde vært litt voldsomt. Litt usikker på hvorfor det ble et tema. Anonymkode: f0818...579 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #24 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (13 timer siden): På hvilken måte mener du proteiner skal bidra til det når du ikke trener? Anonymkode: 0bf29...052 Jeg mener ikke det, jeg spør om det kan hjelpe. Les spørsmålet før du svarer Anonymkode: f0818...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #25 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ts her. Takk for svar, men skjønner ikke behovet for å svare nedlatende. Jeg er i fysisk aktivitet, løper mye, men sliter med å få til styrketrening da jeg rett og slett hater det, synes det er sykt kjedelig. Som sagt, poenget er ikke å få store muskler, men ikke være dvask, tenkte kanskje kosthold kunne hjelpe. Å gå ned 8kg på 2 mnd er ikke noe jeg ønsker, da veier jeg isåfall 42kg så det hadde vært litt voldsomt. Litt usikker på hvorfor det ble et tema. Anonymkode: f0818...579 For å bli mindre dvask må man trene styrketrening. Anonymkode: 0bf29...052 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #26 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ts her. Takk for svar, men skjønner ikke behovet for å svare nedlatende. Jeg er i fysisk aktivitet, løper mye, men sliter med å få til styrketrening da jeg rett og slett hater det, synes det er sykt kjedelig. Som sagt, poenget er ikke å få store muskler, men ikke være dvask, tenkte kanskje kosthold kunne hjelpe. Å gå ned 8kg på 2 mnd er ikke noe jeg ønsker, da veier jeg isåfall 42kg så det hadde vært litt voldsomt. Litt usikker på hvorfor det ble et tema. Anonymkode: f0818...579 Kan jeg plukke fra hverandre argumentet ditt litt? Du sier at du syns styrketrening er kjedelig, så derfor lar du være. Du sier også at du ønsker å bli strammere. Og… det eneste som hjelper mot det er styrketrening. Hvorfor er ikke dette motiverende? Styrketrening blir jo gøy når man har et mål med det, og drt geniale med styrketrening er at du kan trene ekstremt målrettet, og se resultatene raskt. Det vil si at du kan lage deg programmer (eller få hjelp til å sette det opp) som kan hjelpe deg å føle deg strammere allerede på få uker. Jeg lurer på hvorfor det ikke motiverer? Og siden styrketrening er ekstramt bredt, har du prøvd alle forskjellige måter? Det finnes aktive former for yoga som bygger muskler, pilates, eller frivektstrening. Du kan brukenapparater, kroppsvekt, barna dine, you name it. Du kan gjøre det ute, eller inne. Hjemme, eller på studio. Jeg mener at styrketrening er så vidt og stort, at det fysisk er umulig og si "jeg liker ikke". Fordi det er alltid en justering du kan gjøre for å få det på en måte som passer deg bedre. Dessuten er styrketrening nummer én løsning på problemet ditt… det vil også forbedre løpingen din. Whats not to love, på en måte. Det er som om du har et problem, og så har du nøkkelen til problemet, og så lukker du øynene og allikevel sier "hjelp hjelp jeg har et problem og ingen klarer løse det!" Jeg er oppriktig nysgjerrig, så ikke les dette nedlatende. Jeg lurer på hvordan du tenker, og hva du ser for deg i hodet når du tenker "styrketrening". Anonymkode: 11cdc...011 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #27 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan jeg plukke fra hverandre argumentet ditt litt? Du sier at du syns styrketrening er kjedelig, så derfor lar du være. Du sier også at du ønsker å bli strammere. Og… det eneste som hjelper mot det er styrketrening. Hvorfor er ikke dette motiverende? Styrketrening blir jo gøy når man har et mål med det, og drt geniale med styrketrening er at du kan trene ekstremt målrettet, og se resultatene raskt. Det vil si at du kan lage deg programmer (eller få hjelp til å sette det opp) som kan hjelpe deg å føle deg strammere allerede på få uker. Jeg lurer på hvorfor det ikke motiverer? Og siden styrketrening er ekstramt bredt, har du prøvd alle forskjellige måter? Det finnes aktive former for yoga som bygger muskler, pilates, eller frivektstrening. Du kan brukenapparater, kroppsvekt, barna dine, you name it. Du kan gjøre det ute, eller inne. Hjemme, eller på studio. Jeg mener at styrketrening er så vidt og stort, at det fysisk er umulig og si "jeg liker ikke". Fordi det er alltid en justering du kan gjøre for å få det på en måte som passer deg bedre. Dessuten er styrketrening nummer én løsning på problemet ditt… det vil også forbedre løpingen din. Whats not to love, på en måte. Det er som om du har et problem, og så har du nøkkelen til problemet, og så lukker du øynene og allikevel sier "hjelp hjelp jeg har et problem og ingen klarer løse det!" Jeg er oppriktig nysgjerrig, så ikke les dette nedlatende. Jeg lurer på hvordan du tenker, og hva du ser for deg i hodet når du tenker "styrketrening". Anonymkode: 11cdc...011 Støtter alt dette. Ts, har du prøvd pilates? Følg et youtubeprogram i 30 dager, du vil garantert begynne å merke forsljell. Anonymkode: 6079d...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #28 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan jeg plukke fra hverandre argumentet ditt litt? Du sier at du syns styrketrening er kjedelig, så derfor lar du være. Du sier også at du ønsker å bli strammere. Og… det eneste som hjelper mot det er styrketrening. Hvorfor er ikke dette motiverende? Styrketrening blir jo gøy når man har et mål med det, og drt geniale med styrketrening er at du kan trene ekstremt målrettet, og se resultatene raskt. Det vil si at du kan lage deg programmer (eller få hjelp til å sette det opp) som kan hjelpe deg å føle deg strammere allerede på få uker. Jeg lurer på hvorfor det ikke motiverer? Og siden styrketrening er ekstramt bredt, har du prøvd alle forskjellige måter? Det finnes aktive former for yoga som bygger muskler, pilates, eller frivektstrening. Du kan brukenapparater, kroppsvekt, barna dine, you name it. Du kan gjøre det ute, eller inne. Hjemme, eller på studio. Jeg mener at styrketrening er så vidt og stort, at det fysisk er umulig og si "jeg liker ikke". Fordi det er alltid en justering du kan gjøre for å få det på en måte som passer deg bedre. Dessuten er styrketrening nummer én løsning på problemet ditt… det vil også forbedre løpingen din. Whats not to love, på en måte. Det er som om du har et problem, og så har du nøkkelen til problemet, og så lukker du øynene og allikevel sier "hjelp hjelp jeg har et problem og ingen klarer løse det!" Jeg er oppriktig nysgjerrig, så ikke les dette nedlatende. Jeg lurer på hvordan du tenker, og hva du ser for deg i hodet når du tenker "styrketrening". Anonymkode: 11cdc...011 Men hvor tar du det ifra at jeg sier «hjelp hjelp jeg har et problem og ingen klarer å løse det!»? Jeg stilte et spørsmål i håp om at kanskje det kunne være nok å ha mer fokus på kosthold. Har aldri skrevet noe sted at andre skal løse problemet mitt eller at styrketrening er uaktuelt. Nå har jeg fått svar, jeg må trene styrke i tillegg, og da må jeg jo selvfølgelig bare prøve å få en rutine på det. Men jeg stilte spørsmålet fordi det absolutt ville vært lettere for meg å gjennomføre ifht kosthold. Ingen steder har jeg lagt problemet over på andre som du framstiller her. Synes det er sjukt hvor mye et spørsmål kan få folk til å vri og vende på ting og ilegge andre meninger og ord de aldri har sagt/ment. Anonymkode: f0818...579 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 13. november #29 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hvor tar du det ifra at jeg sier «hjelp hjelp jeg har et problem og ingen klarer å løse det!»? Jeg stilte et spørsmål i håp om at kanskje det kunne være nok å ha mer fokus på kosthold. Har aldri skrevet noe sted at andre skal løse problemet mitt eller at styrketrening er uaktuelt. Nå har jeg fått svar, jeg må trene styrke i tillegg, og da må jeg jo selvfølgelig bare prøve å få en rutine på det. Men jeg stilte spørsmålet fordi det absolutt ville vært lettere for meg å gjennomføre ifht kosthold. Ingen steder har jeg lagt problemet over på andre som du framstiller her. Synes det er sjukt hvor mye et spørsmål kan få folk til å vri og vende på ting og ilegge andre meninger og ord de aldri har sagt/ment. Anonymkode: f0818...579 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ts her. Takk for svar, men skjønner ikke behovet for å svare nedlatende. Jeg er i fysisk aktivitet, løper mye, men sliter med å få til styrketrening da jeg rett og slett hater det, synes det er sykt kjedelig. Som sagt, poenget er ikke å få store muskler, men ikke være dvask, tenkte kanskje kosthold kunne hjelpe. Å gå ned 8kg på 2 mnd er ikke noe jeg ønsker, da veier jeg isåfall 42kg så det hadde vært litt voldsomt. Litt usikker på hvorfor det ble et tema. Anonymkode: f0818...579 Hvor er den logiske grunnen til at proteinrik mat skulle gjort deg strammere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #30 Del Skrevet 13. november kost alene bygger jo ikke muskler eller strammer opp noe som helst, du kan prøve hoppetau om styrketrening ikke er for deg, eller tabitha / sirkeltrening hjemme med få effektive øvelser, men mitt beste tips om du rett og slett ikke trives med muskeltrening er bailine som linket til tidligere - det koster litt men funker fjell. Anonymkode: b516c...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #31 Del Skrevet 13. november Jeg hater som deg styrke, men to ting bidrar likevel til at jeg føler meg godt trent; - Motbakkeintervaller, det strammer opp mage og bak på en helt annen måte enn å bare jogge. - Minst 10 minutter youtube på stuegulvet hver dag. Innimellom blir økten også brutt opp i 2-3, men gir jo samme effekt. Anonymkode: 397a3...ee6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #32 Del Skrevet 13. november Reign skrev (16 minutter siden): Hvor er den logiske grunnen til at proteinrik mat skulle gjort deg strammere da? Fordi mat/kosthold har generelt utrolig mye å si for kropp og helse? Anonymkode: f0818...579 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #33 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi mat/kosthold har generelt utrolig mye å si for kropp og helse? Anonymkode: f0818...579 Du får ikke flere hestekrefter av å fylle på tanken på en bil, men det er klart det er vanskelig å kjøre fremover uten drivstoff. Anonymkode: 11cdc...011 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #34 Del Skrevet 13. november Anbefaler deg å begynne med pilates på stuegulvet. Move with Nicole har faktisk gjort at kroppen min gikk fra dvask til spretten. Pilates hjelper ikke hvis du skal ned mange kg, men du er allerede tynn nok, så her har du en enorm gevinst å hente hvis du begynner med dette nå. Få inn masse gåing i dagen din. Minst 10 000 skritt. Når det kommer til protein, er det nok lurt å spise proteinrike måltider med masse grønnsaker istedetfor å ha et kosthold bestående av masse brødskiver etc Anonymkode: 989bc...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 13. november #35 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Fordi mat/kosthold har generelt utrolig mye å si for kropp og helse? Anonymkode: f0818...579 Men stramhet kommer jo åpenbart av større muskler, med mindre du skal sulte deg så du har null fettvev? Dette er jo barnelærdom, eller hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #36 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hater som deg styrke, men to ting bidrar likevel til at jeg føler meg godt trent; - Motbakkeintervaller, det strammer opp mage og bak på en helt annen måte enn å bare jogge.. Anonymkode: 397a3...ee6 Motbakkedrag/sprint. Gjør underverker👍🏻 Anonymkode: 89e8a...d03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 13. november #37 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ts her. Takk for svar, men skjønner ikke behovet for å svare nedlatende. Jeg er i fysisk aktivitet, løper mye, men sliter med å få til styrketrening da jeg rett og slett hater det, synes det er sykt kjedelig. Som sagt, poenget er ikke å få store muskler, men ikke være dvask, tenkte kanskje kosthold kunne hjelpe. Å gå ned 8kg på 2 mnd er ikke noe jeg ønsker, da veier jeg isåfall 42kg så det hadde vært litt voldsomt. Litt usikker på hvorfor det ble et tema. Anonymkode: f0818...579 Hvis du spiser for lite er det vanskelig å få økt muskelmasse og strammere kropp. Kan du gjøre øvelser med baby? Altså bruke baby som vekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #38 Del Skrevet 13. november Jeg kunne godt tenke meg å kun stramme opp magen, men ikke så mye resten. Vil ikke se ut som en stram og senete muskelmunt. Anonymkode: 206d9...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #39 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kunne godt tenke meg å kun stramme opp magen, men ikke så mye resten. Vil ikke se ut som en stram og senete muskelmunt. Anonymkode: 206d9...438 Muskelbunt. Anonymkode: 206d9...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 13. november #40 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg kunne godt tenke meg å kun stramme opp magen, men ikke så mye resten. Vil ikke se ut som en stram og senete muskelmunt. Anonymkode: 206d9...438 Slapp av, det er ingen fare for at du "plutselig" blir en muskelbunt...🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå