Crab_Nebula6523 Skrevet 12. november 2024 Forfatter #21 Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er du hyggelig og imøtekommende selv når du er hos legen, eller belærer du legen på hva du trenger? Vet du om varmebasseng og medisiner legen ikke vil gi deg har noe effekt? Anonymkode: 751e8...53e Jeg er alltid hyggelig og seriøs når jeg er der. Er mot andre som jeg vil bli behandlet selv I HI står det at jeg bruker varmeputer og bevegelse som den første smertelindring. Derfor er jeg sikker på at bading i varmebasseng ville hjulpet. Det er 2 typer medisiner som garantert ville hjulpet mye. Den ene er kun til narkolepsi pasienter og den andre gis kun til ms, ptsd og aktiv kreft.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #22 Skrevet 12. november 2024 Crab_Nebula6523 skrev (3 timer siden): Jeg er alltid hyggelig og seriøs når jeg er der. Er mot andre som jeg vil bli behandlet selv I HI står det at jeg bruker varmeputer og bevegelse som den første smertelindring. Derfor er jeg sikker på at bading i varmebasseng ville hjulpet. Det er 2 typer medisiner som garantert ville hjulpet mye. Den ene er kun til narkolepsi pasienter og den andre gis kun til ms, ptsd og aktiv kreft. Hvor godt kjenner fastlegen deg? Kan det være at dere trenger å bli mer kjent og han trenger litt mer tid på å forstå situasjonen din? hvis de medisinene du ønsker å prøve krever diagnoser er det ikke mye fastlegen kan gjøre med akkurat det. Jeg ville kontaktet kommunen og hørt om de har barnebasseng og om du kan bli med i en av gruppene deres. Ikke alle kommuner du trenger fastlegen til å henvise deg dit. Anonymkode: 72408...6aa
Crab_Nebula6523 Skrevet 13. november 2024 Forfatter #23 Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor godt kjenner fastlegen deg? Kan det være at dere trenger å bli mer kjent og han trenger litt mer tid på å forstå situasjonen din? hvis de medisinene du ønsker å prøve krever diagnoser er det ikke mye fastlegen kan gjøre med akkurat det. Jeg ville kontaktet kommunen og hørt om de har barnebasseng og om du kan bli med i en av gruppene deres. Ikke alle kommuner du trenger fastlegen til å henvise deg dit. Anonymkode: 72408...6aa Fastlegen sier at vi kjenner hverandre men han aner jo ingenting om meg. Det å få en dialog går ikke fordi han bare prater og det går ikke å bryte inn. Det er som om han ikke lytter etter. Jeg er for dårlig til å være der ofte og nå liker jeg han litt dårligere enn før også. De medisiner er jo greit for jeg har ikke diagnosene. Kunne vært fint å få prøvd de da. I kommunen her har vi stort badeland med alle mulige basseng. Jeg er også for dårlig til å ordne å komme dit og tilbake igjen pluss at jeg må ha med følge. Tror ikke folk vet helt hvor lite hjelp det er å få i kommunene. Til en som meg som ser så frisk ut men ikke fungerer overhodet. Det beste er jo å finne ut av ting selv, man kjenner jo seg selv best. Men nå er jeg litt oppgitt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå