Gå til innhold

klarer jeg å gå ned i vekt på denne måten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg danser til vanlig hver uke og skal delta på noen visninger, og har dermed fått beskjed om å slanke meg 5kg så fort som mulig..

jeg vil det gjerne selv også..

så jeg spiser ofte og lite egentlig, men om kvelden så klarer jeg å spise mer...

trener 4-5ganger i uka 1 /2 - 2timer av ganger, jobebr hver dag (står og går hele dagen), er som regel alltid i bevegelse...

jeg har nå fått en trenings plan av instruktøren på trenings senteret.

skal trene / oppvarming 45-60min, da svetter jeg.. :ler:

så er det styrke, beinpress (40-50kg), beinspark(30-40 kg), sitt ups 10*2-3 av gnagen, rev.sitt ups, gjentar det 4 ganger,

men jeg har ikke gått ned i vekt?? :grine:

noen av dere som har klart å gå ned i vekt fort som kan gi meg noen tips.. plisss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjelder å forbruker mer enn du inntar. Enkelt og greit. Kosthold har mer å si enn trening, men for all del ikke glem sistenevnte når du skal ned i vekt.

Skrevet

Og husk at hva du putter i munnen er det som har mye å si på vektøkning osv..

Styr unna karbo i nærmeste fremtid. Da vil du raskt gå ned i vekt.

Dette gjelder også mye frukt. Frukt er fiber og fruktsukker som gjør at blodsukkeret stiger raskt og synker raskt igjen. Da blir du sulten fortere.

Det gjelder å få i seg rene fettkilder som fet fisk, usaltede mandler, advokado osv...

Og klart; forbrenne mere enn du spiser er jo også viktig.

Lykke til!

Skrevet
så jeg spiser ofte og lite egentlig, men om kvelden så klarer jeg å spise mer...

Tipsene jeg har fått er å ikke spise mye på kvelden fordi forbrenningen er tregere om natten når man sover.

Ellers synes jeg du trener og spiser regelmessig nok (kommer vel også litt an på hva du spiser).

Gjest Gjest_nikita_*
Skrevet

Om du har begynt å trene vekter, så er det ekstremt viktig å huske:

Muskler veier MER en fett!!!

Kroppen blir slankere og fastere, men vekttapet blir ikke så stort da musklene blir større... ;)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Du trener jo masse da, så da er det nok kostholdet det står på. Husk på mange skjulte kalorier man får i seg, som man kanskje ikke tenker over. Sauser, diverse pålegg (velg magre alternativer), drikker (alkohol, kakao, melk).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...