Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er en 30 år gammel dame som er i et nylig etablert forhold med en mann på 43. Vi har nylig flyttet sammen og ting har gått litt på og av skinnene. Mye problemer med leilighet i starten og mannen har stått for det meste her hjemme. Han er flink og hsndy til det meste. 

Jeg har alltid opplevd han som en kjærlig person som har gitt meg mye oppmerksomhet og han har vært tent på meg så og si hver eneste dag i flere mnd nå, men nå føler jeg det dabber litt av...noe som spiller på usikkerheten min. Det har blitt litt fraværende å ta på meg, gi en kos osv. Jeg har forsøkt å ta dette opp med han, men da sier han at han er fortsatt like tent på meg og at det ikke er noe, men at han er sliten for tiden.
Birde je være bekymret? Føler hodet kan spille et puss mange ganger. Ellers har vi det ganske fint sammen. Litt småkrangling her og der, men når ting har plutselig blitt en bråendring så blir jeg utrygg. 

Anonymkode: f2e3c...b8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du forteller er jo helt vanlig. Det blir jo periodevis mindre av slikt av ulike årsaker, uten at man trenger å krisemaksimere det. 

Anonymkode: 13171...cd8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det ditt første samboerskap, TS? Det vil gå opp og ned i forhold, og det er natulig at ting roer seg litt når man er "tilgjengelig" for hverandre hele tiden, i motsetning til når man ikke bor sammen.

Anonymkode: dfadb...216

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tent hver eneste dag på samboer? 😅

Så slitsomt.

Fordelen med samboer er jo nettopp at du kan slappe av mye mer 😅

Anonymkode: c462b...334

Skrevet

Dere har nylig blitt sammen? I starten har man gjerne lyst daglig. Men når hverdagen kommer, så må man gjerne prioritere andre ting. Jobb, oppussing, søvn, etc. Det er få som har sex daglig når de har en slitsom hverdag. (Ja, jeg er fullt klar over at mange har det, og også får energi av det. Men sex medfører gjerne ekstra dusjing og mindre søvn, så da må man prioritere søvn noen ganger også)

Anonymkode: da185...314

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei. Er en 30 år gammel dame som er i et nylig etablert forhold med en mann på 43. Vi har nylig flyttet sammen og ting har gått litt på og av skinnene. Mye problemer med leilighet i starten og mannen har stått for det meste her hjemme. Han er flink og hsndy til det meste. 

Jeg har alltid opplevd han som en kjærlig person som har gitt meg mye oppmerksomhet og han har vært tent på meg så og si hver eneste dag i flere mnd nå, men nå føler jeg det dabber litt av...noe som spiller på usikkerheten min. Det har blitt litt fraværende å ta på meg, gi en kos osv. Jeg har forsøkt å ta dette opp med han, men da sier han at han er fortsatt like tent på meg og at det ikke er noe, men at han er sliten for tiden.
Birde je være bekymret? Føler hodet kan spille et puss mange ganger. Ellers har vi det ganske fint sammen. Litt småkrangling her og der, men når ting har plutselig blitt en bråendring så blir jeg utrygg. 

fortsett å spill på usikkerheten din som du alltid gjør, du har bpd og vil aldri få ro

Anonymkode: d63fe...2b0

Skrevet

Vet ikke hvor mye søl å gris dere andre produserer under sex, men her er det minimalt.  Han slenger snoppen i vasken om morgenen om det ikke blir en dusj. Jeg har små søte vaskekluter og vasker kjapt over. 

Om hyppigheten på sex går ned når man bor sammen er nå en ting. Men kos, fysisk nærhet, kyss, å være nær, at blikket er ømt og varmt. Det er et minimum. 

Anonymkode: 0ce9d...a6b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 8.29):

Har du BPD? Og opplever kjensler ekstra sterkt?

Anonymkode: ad7c3...802

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...