Gå til innhold

lurer på om ikke utdanninga mi går i dass

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

tror nok den utdanninga mi jeg har satt igang går rett vest ja!

men jeg har alltid intr meg for sminke! synes det er spennende og kunne kanskje tenkt meg noe innenfor dette. drive med dette tror jeg kan få meg til å trives.

men bor i oslo, hva her kan man velge mellom, og kan man velge fritt iyrker her?= koster det mye? alle gode råd tas imot:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror nok den utdanninga mi jeg har satt igang går rett vest ja!

men jeg har alltid intr meg for sminke! synes det er spennende og kunne kanskje tenkt meg noe innenfor dette. drive med dette tror jeg kan få meg til å trives.

men bor i oslo, hva her kan man velge mellom, og kan man velge fritt iyrker her?= koster det mye? alle gode råd tas imot:)

Velge fritt i yrker her? Eeeh, hva mener du? Du står selvfølgelig fritt til å søke på det du selv ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veninna mi er utdannet makeup artist, det eneste hun har kjangs til å få jobb som er parfymeri.

Utdann deg gjerne som sminkør, men ver forbredt på att det er veldig vannskelig å få jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Veninna mi er utdannet makeup artist, det eneste hun har kjangs til å få jobb som er parfymeri.

Utdann deg gjerne som sminkør, men ver forbredt på att det er veldig vannskelig å få jobb.

Min venninne tok frisør etter make up-artist-utdanningen, og det eneste hun får brukt sminkedelen til nå er stort sett bruder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...