AnonymBruker Skrevet i går, 04:57 #1 Del Skrevet i går, 04:57 Jeg føler jeg har blitt ghosta. For han pleide alltid og svare før. At det kunne ta litt tid det var greit nok, men nå begynner det å nærme seg 2 døgn. Jeg har tenkt at hører jeg ikke noe innen torsdag så sletter jeg hele fyr'n. Anonymkode: 6a2e5...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:09 #2 Del Skrevet i går, 06:09 Hvor lenge har dere kjent hverandre og hvor mange dates? Anonymkode: 468cd...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet i går, 08:07 #3 Del Skrevet i går, 08:07 Om han ikke svarer innen et par dager så er han i alle fall ikke interessert tenker jeg. Var det første date, eller har dere møttes lengre? Det er mange som tenker at man ikke trenger å si fra etter første date dessverre, de tenker bare at siden de ikke følte det klaffet så er det greit å ikke ta mer kontakt, det er svar godt nok. Viser bare at det er folk det ikke er verdt å samle på.❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:38 #4 Del Skrevet i går, 09:38 Har hatt kontakt over ett år og dette var første date. Men det kom god morgen idag da så er vel ikke alt håp ute enda. Han er til dels treg da🤭 Anonymkode: 6a2e5...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:39 #5 Del Skrevet i går, 09:39 Han svarte deg ikke på 2 døgn, eller han tok ikke kontakt på 2 døgn? Anonymkode: 97d93...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:48 #6 Del Skrevet i går, 09:48 Med en gang adferden endrer seg. Dvs, har hun vært på hele veien og plutselig blir mer og mer av. Kortere i meldingene, lenger tid før hun svarer. Da anser jeg henne som en som fader ut eller på vei mot ghosting om jeg fortsetter. Jeg går da videre til neste. Rart, men opplever at kvinnene som har holdt på slik med meg plutselig kan snu og bli veldig anklagende når de skjønner at de har forspilt den sjansen de hadde. Men stort sett treffer jeg altså flotte, ærlige og respektfulle kvinner Anonymkode: fb539...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:10 #7 Del Skrevet i går, 20:10 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har hatt kontakt over ett år og dette var første date. Men det kom god morgen idag da så er vel ikke alt håp ute enda. Han er til dels treg da🤭 Anonymkode: 6a2e5...700 Kan godt hende han "breadcrumber" deg. Gir deg nok små smuler av opperksomhet for å holde interessen din. Holder på med en selv som høres litt ut som din og er den konklusjonen jeg har kommet frem til i allefall 😂 Vet ikke om jeg hadde vært interessert mer om det tok nesten 2 døgn for han å kontake meg igjen. Sitter på slette-knappen jeg også, men er faen meg ikke lett allikevel. Tenker at hvis han hadde vært interessert så ville han vist det 🥹💔 Anonymkode: 20c30...3c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:23 #8 Del Skrevet i går, 20:23 "Når anser dere at dere har blitt ghosta av en dere var på date med og man trodde man var all good???" Mulig jeg er for gammel, men jeg har faktisk begynt å bli alvorlig bekymret for at det norske språket snart er sjeldenere enn samisk. Kan dere ikke være så snille å hjelpe til med å ta vare på det norske språket? Prøv i hvert fall å bruke gode norske ord i stedet for all denne engelsken. Anonymkode: c3daf...1ff 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan godt hende han "breadcrumber" deg. Gir deg nok små smuler av opperksomhet for å holde interessen din. Holder på med en selv som høres litt ut som din og er den konklusjonen jeg har kommet frem til i allefall 😂 Vet ikke om jeg hadde vært interessert mer om det tok nesten 2 døgn for han å kontake meg igjen. Sitter på slette-knappen jeg også, men er faen meg ikke lett allikevel. Tenker at hvis han hadde vært interessert så ville han vist det 🥹💔 Anonymkode: 20c30...3c6 Ja jeg kjenner jeg blir irritert og jeg skrev og spurte om han var opptatt eller om han har mista interessen etter som det ble så stille? hvor vanskelig skal det være og si at man ikke er interessert lissom? Men han har ikke svart siden jeg skrev det i går ikke åpent det. Så jeg har slettet det igjen. Og muta hele fyr'n. Skal gi det noen dager så kommer han til å bli fjerna fra lista for godt. Problemet er når jeg sletter noe så blir han nyskjerrig og spør hva jeg sletta. Så hvis det får han i tale så er jo det bra da, men litt feil måte å kommunisere på. Ja det er vanskelig å slette de ja etter så lang tid. Jeg ble nå betatt av han før jeg møtte han. Og det ble ikke noe mindre etter å ha møtt han. Men sånn kan det gå. Anonymkode: 6a2e5...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Del Skrevet 13 timer siden Snakket i ETT ÅR før første date???? Ikke gjør DET igjen hvertfall, det er jo oppskriften på katastrofe. Glem hele fyren du. Anonymkode: 5c9d5...cc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja jeg kjenner jeg blir irritert og jeg skrev og spurte om han var opptatt eller om han har mista interessen etter som det ble så stille? hvor vanskelig skal det være og si at man ikke er interessert lissom? Men han har ikke svart siden jeg skrev det i går ikke åpent det. Så jeg har slettet det igjen. Og muta hele fyr'n. Skal gi det noen dager så kommer han til å bli fjerna fra lista for godt. Problemet er når jeg sletter noe så blir han nyskjerrig og spør hva jeg sletta. Så hvis det får han i tale så er jo det bra da, men litt feil måte å kommunisere på. Ja det er vanskelig å slette de ja etter så lang tid. Jeg ble nå betatt av han før jeg møtte han. Og det ble ikke noe mindre etter å ha møtt han. Men sånn kan det gå. Anonymkode: 6a2e5...700 Du sender meldinger du ikke vil stå for. Uavhengig av deres relasjon fremover, burde du jobbe mot å tenke deg mer om slik at du kan stå for hva du sier. At folk lurer når det ligger sletta meldinger der uten en forklaring, som folk flest gir når de sender noe feil er jo helt normalt. Jeg ser på det som manglende evne til kommunikasjon.. Anonymkode: 7e335...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Med en gang adferden endrer seg. Dvs, har hun vært på hele veien og plutselig blir mer og mer av. Kortere i meldingene, lenger tid før hun svarer. Da anser jeg henne som en som fader ut eller på vei mot ghosting om jeg fortsetter. Jeg går da videre til neste. Rart, men opplever at kvinnene som har holdt på slik med meg plutselig kan snu og bli veldig anklagende når de skjønner at de har forspilt den sjansen de hadde. Men stort sett treffer jeg altså flotte, ærlige og respektfulle kvinner Anonymkode: fb539...83b Eller så kan det faktisk være at det er du som er dust som tolker ting i verste mening og velger å gå videre fra noen som faktisk var interessert. Gud forby at man skal ha et liv utenom en mann og ikke sitter klar med telefonen til å svare (selvsagt med hans oppfatning av korrekt lengde på meldingen) øyeblikkelig. Anonymkode: 90cf5...e49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Eller så kan det faktisk være at det er du som er dust som tolker ting i verste mening og velger å gå videre fra noen som faktisk var interessert. Gud forby at man skal ha et liv utenom en mann og ikke sitter klar med telefonen til å svare (selvsagt med hans oppfatning av korrekt lengde på meldingen) øyeblikkelig. Anonymkode: 90cf5...e49 Dette!! Så enig🙌🏻💯 Anonymkode: c548d...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå