Gjest Gitte Skrevet 28. februar 2006 #21 Del Skrevet 28. februar 2006 Vi har nå funnet ut at det har kommet nærmere 50 cm her i dag. utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markus i Oslo Skrevet 28. februar 2006 #22 Del Skrevet 28. februar 2006 Da jeg bodde i Finnmark sa folk alltid at hvis skaren bærer en voksen mann til St.Hans blir det sen vår. Jeg håper påskeferien blir sånn at det er skiføre i Marka og fisketemperatur på fjorden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 28. februar 2006 #23 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg gjetter (og håper) at snøen er borte til rundt 20.mars her i Oslo, da er det på tide med vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 1. mars 2006 #24 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg tror vi går mot en ny istid.... ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 1. mars 2006 #25 Del Skrevet 1. mars 2006 Den smelter en uke før 1-2 april slik at solen får tid til å skinne masse før typen og jeg skal feire 1.års jubileum. Da skal det være tørt, snøfritt og gåsunger på trærne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå