Bollemy Skrevet 11. november 2024 #1 Skrevet 11. november 2024 Nå er det 9 uker siden fødsel, og jeg har fått klarsignal til å ha sex igjen samt gitt klar signal til mannen. Men han viser null interesse. Vi har ikke hatt sex siden mai da jeg hadde så bekkenløsning. men tror det som stopper mannen er hvor vi skal ha sex, ungen sover i bedsidecrib men på samme rom som oss. Og da virker det som om det er uaktuelt mens ungen er i rommet, men ungen sover ikke så bra på dagtid heller. Så er lite rom på dagtid å snike seg til sengen. Har noen tips eller triks til å løse dette? Er vår første, og aner ikke hvordan jeg skal gå frem med sex med barn i bildet og i rommet..
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #3 Skrevet 12. november 2024 Dette er et ikke helt ukjent fenomen. Selv gikk det års tid før jeg fikk lyst på sex igjen etter min kone fødte. Jeg mistet fullstendig lysten på sex ganske tidlig i hennes svangerskap og som sagt gikk det et års tid post-fødsel før den kom tilbake. Sexlysten min kom aldri opp på det nivået det var før. Men for svært mange så løser dette seg selv etter litt tid😊 Anonymkode: dd9db...590
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #4 Skrevet 12. november 2024 Tenker lukten av ny baby og gulp, baby seng på rom, sliten, dårlig søvn osv. ikke er grobunn for bra sexlyst. Vi hadde sex noen ganger etter 12 uker. Måtte gjøre det på sofaen i stua for som du nevner, bedsidecrib. Men så er du så trøtt og sliten at sex er jo ikke det første du tenker på kanskje. Men i de aller fleste tilfeller så kommer det seg jo igjen Men er en overgang også for mannen. Vi er 8 måneder etter fødsel og sex skjer fortsatt relativt sjeldent. Men vi har tatt praten for å vite at vi begge er "enige" om hvorfor. Ville snakket med mannen din uten å legge noe press Sjansen er at det er det som nevnt over. Anonymkode: b7d63...cc2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #5 Skrevet 12. november 2024 Jeg mistet helt lysten på sex generelt i svangerskap og etter fødsel. Vi ventet godt over 1 år. Frekvensen tok seg aldri opp før man ble gravid med nr 2. Så gikk det i loop med ny runde. Ikke hatt fungerende sexliv på 5 år. Mann 30 + Anonymkode: 4e0b6...7b5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #6 Skrevet 12. november 2024 Jeg er mann og må være ærlig på at jeg kjente på liten lyst på sex etter baby kom. Vi gjorde det noen ganger I løpet av første året liksom for å ha gjort det. Men det dabbet veldig av med noen ganger i året frem til ungen begynte på skolen. Da tok det seg opp til vanlig frekvens på 2 ganger i mnd som vi har nå Anonymkode: 4e0b6...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #7 Skrevet 12. november 2024 Har du spurt mannen om hvorfor? Tar du insj til sex? 13 uker siden fødsel her, og vi hadde sex første gang 6 uker etter fødsel. Vi gjorde det i senga mens baby sov i Bedside crib😅 det gjør vi fortsatt. Ikke helt optimalt, men slik blir det. Min mann tar heller ikke insj, men det er fordi han vil at jeg skal styre det, da jeg har hatt litt smerter osv. Ville snakket mrd mannen om hva som egt hindrer dere. Kanskje dere kan dusje sammen og ha sex i dusjen? Anonymkode: ef770...45c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #8 Skrevet 12. november 2024 Folk er forskjellige, ja.. Her var både jeg og mannen nesten smådesperate knappe to uker etter fødsel hver gang vi fikk barn. Og vi hadde sex med babyen på samme rom. Noen ganger også mens babyen sov i vår seng. Da holdt vi oss bare på andre siden av sengen. Vi var veldig seksuelt aktive gjennom alle svangerskapene også. Han syns gravidmagen var utrolig kvinnelig og sexy. Anonymkode: 06414...fd9 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #9 Skrevet 12. november 2024 Når man får barn bruker sexlivet å svekkes betraktelig. Du må nok venne deg til de neste 20 årene av livet ditt. 1 gang i måneden er gjennomsnitt for par med barn Anonymkode: 4e0b6...7b5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #10 Skrevet 13. november 2024 Hos oss var det hun som slo av sexlysten helt. Den kom aldri helt tilbake heller enda barna ble til tenåringer etterhvert. Dette ble gradvis et større og større problem siden vi ikke klarte å snakke godt om det. Nå er vi ikke et par lenger. Anonymkode: bedf6...c10
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #11 Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Folk er forskjellige, ja.. Her var både jeg og mannen nesten smådesperate knappe to uker etter fødsel hver gang vi fikk barn. Og vi hadde sex med babyen på samme rom. Noen ganger også mens babyen sov i vår seng. Da holdt vi oss bare på andre siden av sengen. Vi var veldig seksuelt aktive gjennom alle svangerskapene også. Han syns gravidmagen var utrolig kvinnelig og sexy. Anonymkode: 06414...fd9 Akkurat samme med oss, sex 14 dager etter fødsel. Har også sex med baby i egen seng ved siden av. Babyen er nå tre måneder og vil si vi er tilbake på «normalen» for oss med to-tre ganger i uken. Anonymkode: 8de8c...eba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå