AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:34 #1 Del Skrevet mandag kl 23:34 Jeg har aldri slått opp med ei jente før. Hun sier at hun har følelser for meg. Jeg har ikke følelser for henne. Hva bør jeg si? Anonymkode: 3a9ad...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:40 #2 Del Skrevet mandag kl 23:40 Jeg beklager på det dypeste, men du er ikke bra nok Neida. Ikke si det på den måten. Du sier til hun at du ikke har de rette følelsene. Det er en helt ærlig sak, så lenge du er klar og direkte om det. Bare si det til hun direkte, på en skånsom måte. En person med verdighet formidler ting direkte med sosial takt og tone. Anonymkode: 2acfc...8b9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:49 #3 Del Skrevet mandag kl 23:49 Hold det kort og slett + block på alt. Anonymkode: 07466...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:52 #4 Del Skrevet mandag kl 23:52 Dette fungerer ikke så bra for meg. Jeg mangler de rette følelsene for at dette kan utvikles videre, og jeg må stoppe dette nå før det er for sent og vi går inn i noe som føles anda vanskeligere å komme ut av. evt; «det er ikke deg, det er meg» (eller bytt om😂) evt; du er fantastisk, men jeg trenger mer i et forhold enn jeg tror vi kan få til sammen. Jeg er nok ikke den rette for deg, heller. Anonymkode: 27949...35b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:04 #5 Del Skrevet i går, 00:04 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): evt; du er fantastisk, men blablablablablalittlitenpikkblablablablabla Anonymkode: 27949...35b Seriøst det verste folk sier når de skal slå opp. Anonymkode: 082aa...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:14 #6 Del Skrevet i går, 00:14 Bør jeg være ærlig? Dette fungerer ikke for meg. Jeg er lei for det, men Jeg har ikke de følelsene for deg. Anonymkode: 3a9ad...7b4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:15 #7 Del Skrevet i går, 00:15 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bør jeg være ærlig? Dette fungerer ikke for meg. Jeg er lei for det, men Jeg har ikke de følelsene for deg. Anonymkode: 3a9ad...7b4 Ja. Gjør det enkelt og si det rett frem, sånn som her. Anonymkode: 082aa...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:25 #8 Del Skrevet i går, 00:25 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja. Gjør det enkelt og si det rett frem, sånn som her. Anonymkode: 082aa...392 Da skal jeg prøve det. Fuck, den snilleste jenta jeg noen gang har møtt. Gud, jeg kommer til å få dårlig samvittighet. Anonymkode: 3a9ad...7b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet i går, 11:23 #9 Del Skrevet i går, 11:23 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Bør jeg være ærlig? Dette fungerer ikke for meg. Jeg er lei for det, men Jeg har ikke de følelsene for deg. Anonymkode: 3a9ad...7b4 Ja. Hvis dette er grunnen til at dere ikke fungerer, så bør du være ærlig. Det virker skånsomt og er heller ingenting støtende ovenfor henne ved det. Om hun blir fornærmet så greit nok, det har hun lov til, men da hadde hun nok blitt fornærmet uansett hva du sa eller ikke sa. Det riktig er å avbryte når du føler det du gjør - for begges del. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå