AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #1 Del Skrevet 11. november 2024 Andre som føler de må baksnakke folk på tynt grunnlag? Føler jeg i mange fora (jobb, venner…) blir «tvunget» inn i å snakke nedlatende om personer jeg ikke har noe grunnlag for å si noe stygt om.. Det fortelles en eller annen vag historie og på grunnlag av den ene historien føler jeg alt for mange dømmer og baksnakker vedkomne. Jeg føler meg ofte tvunget til å si meg enig og snakke ned om folk bare for å «være en del av» gruppa. Er dette vanlig? Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 05580...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #2 Del Skrevet 11. november 2024 Hele jævla tiden. Seriøst drittlei av det. Hvorfor skal jeg snakke stygt om mannlig kollega når jeg knapt kjenner han etter 16 måneder og aldri har sett han gjøre noe galt. Det er på nivået hvor de andre dikter opp shit om han. Ekstremt fristet til å fortelle han om det. To av de kvinnelige kollegaene mine har nærmest en agenda mot han. Hele greia er så merkelig og setter meg ufrivillig i en posisjon som jeg ikke ønsker å være i. Jeg vil ikke at de skal gå etter meg heller. Anonymkode: d1de1...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #3 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg vurderer sterkt å slutte på min nåværende arbeidsplass pga. all gossipen om alt og alle. Altså, folk er så unødvendig stygge mot hverandre når de slipper å se vedkommende i trynet. Æsj. Anonymkode: 2f583...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #4 Del Skrevet 11. november 2024 Helt enig. Det vrir seg inni meg hver eneste lunsj. Bare drittprodukter om perifert personer jeg knapt vet hvem er….. Anonymkode: 05580...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #5 Del Skrevet 12. november 2024 Hva gjør man når daglig leder er arkitekten bak 90% av all baksnakkingen? Anonymkode: ecd8d...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå