AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:13 #1 Del Skrevet mandag kl 22:13 Vil dere i det hele tatt at han skal stå frem om det? Her snakker vi full sex med klining, kos og alt som hører med, i tillegg til mye emosjonell og følelsmessig privatsnakk. Jeg åpnet meg veldig og det gjorde hun også, om seg og sitt liv. Det har kun skjedd én gang, og jeg har ikke turt å åpne hverken snaps eller dms i ettertid. Jeg trenger sårt hjelp her, jeg hadde aldri tenkt sånn om meg selv. Anonymkode: 79cb8...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:22 #2 Del Skrevet mandag kl 22:22 Det er lett å si at jeg vil han skal være ærlig om det. Men om jeg var "lykkelig " uvitende og dette var en engangsgreie som fungerte som en eye opener for mannen, så kanskje ikke. Jeg har blitt bedratt tidligere. Og dessverre, jeg har ekstremt god intuisjon. Og jeg vet at jeg mye heller vil bli fortalt hva han har gjort enn at jeg går mange mnd og betviler meg selv. Hva tenker du nå fremover, ts? Elsker du konen din? Eller frister hun nye mer? Anonymkode: dd94b...5be 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:23 #3 Del Skrevet mandag kl 22:23 Hva mener du med " å stå frem"? Fortelle det til din samboer/ kjæreste, eller fortelle det til alle du kjenner? Vil fraråde å fortelle det til venner og familie, men din samboer/ kjæreste vil nok heller ha sannheten fra deg, enn å høre rykter fra andre. Anonymkode: 7b0e3...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:23 #4 Del Skrevet mandag kl 22:23 Oi, her var det MYE. Du har ikke bare vært utro, men liksom lekt kjæreste for en kveld, for så å bare ignorere vedkommende etterpå og heller ikke si noe til dama? Sikker på at du ikke skal snakke med en psykolog? Anonymkode: 14054...598 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet mandag kl 22:25 #5 Del Skrevet mandag kl 22:25 Jeg ville visst det, og jeg ville avsluttet forholdet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:29 #6 Del Skrevet mandag kl 22:29 Jeg ville ønsket at han var ærlig om det. Tydeligvis er det mye vi må jobbe med, og det kan ikke gjøres dersom den ene parten har en så stor hemmelighet skjult. Anonymkode: 5ee2d...be5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:31 #7 Del Skrevet mandag kl 22:31 Du setter deg ned med henne og forteller henne det. Anonymkode: 4ba28...9bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:32 #8 Del Skrevet mandag kl 22:32 Ja. Jeg vil han skal fortelle det så medfølende som mulig, og hjelpe meg bort fra han, ved å ikke gjøre situasjonen mer traumatisk enn den allerede er. Å være åpen om at han vet han har såret dypt og ikke fortjener forholdet lengre. Anonymkode: a8874...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:32 #9 Del Skrevet mandag kl 22:32 Helt ærlig, om det kun var en kveld og han kuttet kontakten, så hadde jeg ikke ville visst det for da hadde jeg gjort det slutt. Det hadde betinget at det kun hadde vært en engangshendelse. Anonymkode: 9242f...b1d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:38 #10 Del Skrevet mandag kl 22:38 Jeg hadde forventet at han fortalte det saklig og 100 % ærlig! Og at han fortalte det med det samme! Anonymkode: ab2dd...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:00 #11 Del Skrevet mandag kl 23:00 Med pakkede kofferter og flyttelasset klart til å dra. Hvordan han hadde sagt det er revnende likegyldig 😃 Anonymkode: cd00b...e3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:07 #12 Del Skrevet mandag kl 23:07 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Vil dere i det hele tatt at han skal stå frem om det? Her snakker vi full sex med klining, kos og alt som hører med, i tillegg til mye emosjonell og følelsmessig privatsnakk. Jeg åpnet meg veldig og det gjorde hun også, om seg og sitt liv. Det har kun skjedd én gang, og jeg har ikke turt å åpne hverken snaps eller dms i ettertid. Jeg trenger sårt hjelp her, jeg hadde aldri tenkt sånn om meg selv. Anonymkode: 79cb8...940 Var det digg? Har mest sannsynlig muligheten til å gjøre det samme nå på fredag som kommer. Hva brukte du som unnskyldning for å være borte på kvelden og ikke være hjemme igjen før dagen derpå? Eller var det kanskje andre omstendigheter rundt det hele? Anonymkode: e7737...804 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:13 #13 Del Skrevet mandag kl 23:13 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Helt ærlig, om det kun var en kveld og han kuttet kontakten, så hadde jeg ikke ville visst det for da hadde jeg gjort det slutt. Det hadde betinget at det kun hadde vært en engangshendelse. Anonymkode: 9242f...b1d Jeg er helt enig. Om jeg ikke hadde avsluttet ekteskapet, så hadde ihvertfall noe blitt ødelagt for alltid. Så jeg ville nok helst levd i uvisse. "Ignorance is bliss" er et utrykk av en grunn. Før tenkte jeg at jeg ville vite. Men etter ørten år og flere barn sammen, så tenker jeg at den skammen får han leve med selv uten å ødelegge min lykke. Anonymkode: d6578...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:17 #14 Del Skrevet mandag kl 23:17 Herrefred, stakkars kvinne som er sammen med deg. Selvfølgelig skal du fortelle om det. Og dere delte privatlivet deres til hverandre? Det er et svik å utlevere ditt nåværende kjærlighetsforhold til en annen kvinne mens dere koser etter å ha hatt sex sammen. Helt forferdelig gjort mot kjæresten din. Anonymkode: dc62c...e99 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:32 #15 Del Skrevet i går, 06:32 Si det rett ut og si det så raskt som mulig. Jo lenger tid det går desto større svik. Anonymkode: a85e2...415 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:37 #16 Del Skrevet i går, 06:37 Å være utro i seg selv betyr slutten for meg. Å lyve om det i etterkant og jeg hadde funnet ut om det hadde vært et så stort tillitsbrudd at jeg aldri hadde pratet med deg igjen. Anonymkode: 3d4b2...04b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:41 #17 Del Skrevet i går, 06:41 Det hadde nok ødelagt meg fullstendig, for alltid. Et grusomt svik. Tror faktisk jeg vil levd uvitende om det. Men her kommer det an på hvor langt i forholdet man er også. En man hadde datet i 2 mnd. hadde jeg ikke tatt så tungt. Hadde selvsagt gjort det slutt i et slikt tilfelle. Anonymkode: 58500...280 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:09 #18 Del Skrevet i går, 07:09 Et one night stand, som han angret sinnsykt mye på og aldri kom til å gjenta, det tror jeg nok kanskje jeg hadde levd greit uten å vite. Hvem sin del er det man sier det for liksom, for at du selv skal føle deg bedre eller fordi hun "fortjener" å vite? Jeg tror noen ganger at det bare skaper unødvendig helvete og vonde følelser hos den andre. I all fall om du vet hun ikke kommer til å pakke snippesken og dra, men at dette er noe hun skal leve med. Noen ganger tenker jeg det er best at bare den som har vært utro skal måtte leve med det. Anonymkode: 9720a...97f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:53 #19 Del Skrevet i går, 14:53 Ikke si noe. Hold deg unna piker, vin og sang!!! Anonymkode: f7ef6...cd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:06 #20 Del Skrevet i går, 15:06 Vi vil vite det. og vi vil grave i ALLE detaljer, absolutt alt, og svarer du ikke skikkelig så går det bare i loop, vi kommer ikke videre før alt er ute, og disse spørsmålene kommer på nytt, og nytt, vil du bli tilgitt så må du tåle det. Endret du forklaring har det og store konsekvenser. så er du til vurdering et par år og så finner vi ut at du er søppel for oss, for det var jo tydligvis jeg. takk til Henrik anita er stygg!!! Anonymkode: 5ca21...9a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå