Gå til innhold

Hvordan er dette mulig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en sterk intuisjon.

Feks sønnen min er student og bor i et kollektiv. Han er travel om stikker hjem maks en gang i måneden pluss minus , uten forvarsel.

De siste tre gangene har jeg gjettet meg til hvilken dag og laget ekstra middag. Det har stemt på dagen alle tre dagene.

Jeg leser folk lett og forutser en del ting som skjer. Mye trist.

Jeg er overhode ikke overnaturlig. Er ateist, hater horoskop og tarotkort. Tror ikke på ånder.

Tilfeldig?

Anonymkode: 80a24...af7

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har en sterk intuisjon.

Feks sønnen min er student og bor i et kollektiv. Han er travel om stikker hjem maks en gang i måneden pluss minus , uten forvarsel.

De siste tre gangene har jeg gjettet meg til hvilken dag og laget ekstra middag. Det har stemt på dagen alle tre dagene.

Jeg er overhode ikke overnaturlig. Er ateist, hater horoskop og tarotkort. Tror ikke på ånder.

Tilfeldig?

Anonymkode: 80a24...af7

Nei, ingenting er tilfeldig her i Universet. Vi er alle linka sammen, og kanskje du er ekstra sterkt linka med sønnen din? ❤️ 

Anonymkode: cdc96...8e8

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei, ingenting er tilfeldig her i Universet. Vi er alle linka sammen, og kanskje du er ekstra sterkt linka med sønnen din? ❤️ 

Om ingen ting er tilfeldig så betyr jo det også at alt er forutbestemt. Og at alt kan forutsies om man har kapasitet nok til det. feks i form av en datamaskin. Mener du det?

Anonymkode: c254f...402

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg forstår hva du spør om. Du sier at du forutser ting, men ikke tror på det overnaturlige, også spør du om det er tilfeldig? Tror du det henger sammen at du ikke tror på det men det likevel skjer?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

hva da f.eks? 

Anonymkode: 07fe6...7fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid trodd at jeg har hatt sterk intuisjon, jeg har fått høre det av flere, at jeg scanner omgivelsene, men i de senere år tror jeg at jeg har blitt mer selvbevisst grunnet litt for mye motstand, enn intuitiv, så jeg tror ikke jeg er så intuitiv. Jeg merker at jeg må ut av dvalen. Det viktigste er jo å leve her og nå, og ikke observere så mye.

Anonymkode: a204e...228

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 10.21):

Om ingen ting er tilfeldig så betyr jo det også at alt er forutbestemt. Og at alt kan forutsies om man har kapasitet nok til det. feks i form av en datamaskin. Mener du det?

Anonymkode: c254f...402

Nei jeg tror ikke det betyr ikke at alt er forutbestemt. Noe er mer sannsynlig at kommer til å skje enn andre ting, og disse tingene kan man forutse. Jeg tror man kan også endre det man ser kan komme til å inntreffe, ved å f.ex. stoppe noen fra å sette seg i bilen om man ser at de kommer til  å komme i en ulykke den dagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma kommer av og til innom meg iløpet av året, samt ber meg bortover til seg ofte. 

Intuisjonen min forteller meg 2-8 timer i forveien at mamma enten kommer innom eller ber meg bortover til seg, med oppsiktsvekkende bra treffprosent over mange, mange år. 

De få gangene intuisjonen min har tatt feil har mamma gjerne tenkt på å komme/be meg, men så har blitt forheftet slik at det ikke passet likevel. 

Jeg kan ikke forklare denne intuisjonen. Det er som "objektiv informasjon" for meg, og ikke noe jeg dyrker fram selv.

Anonymkode: dc92d...9fd

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 22.36):

Nei, vi er ikke "linka sammen".

Anonymkode: 9417b...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...