Gå til innhold

Spørsmål til deg som har mottatt healing

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp. Har slitt med angst og fobi i 25 år. Vært i all verdens terapi og behandlinger. Endte til slutt på AAP. Alt prøvd, og det så mørkt ut.

Fikk vite om et sted som gir gratis healing fra profesjonelle healere en gang i uken, så tenkte jeg måtte prøve det også.

Gikk dit 3 ganger og nå er jeg som et nytt menneske. Seriøst, jeg er så mye lettere, lysere og gladere. Føler meg ikke redd og engstelig lenger og fobien får ikke ta opp all kapasiteten min.

Nå er jeg i 50% jobb og i stadig økning!

Det høres helt utrolig ut, men det var healingen som gjorde meg frisk etter 25 år med psykisk sykdom! 🥰

Anonymkode: ee9e0...f89

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jepp. Har slitt med angst og fobi i 25 år. Vært i all verdens terapi og behandlinger. Endte til slutt på AAP. Alt prøvd, og det så mørkt ut.

Fikk vite om et sted som gir gratis healing fra profesjonelle healere en gang i uken, så tenkte jeg måtte prøve det også.

Gikk dit 3 ganger og nå er jeg som et nytt menneske. Seriøst, jeg er så mye lettere, lysere og gladere. Føler meg ikke redd og engstelig lenger og fobien får ikke ta opp all kapasiteten min.

Det høres helt utrolig ut, men det var healingen som gjorde meg frisk etter 25 år med psykisk sykdom! 🥰

Kanskje det hjelper i mot vonde bein også og kne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjalp ikke meg. Men jeg kjente fysisk energien hans uten at han var nær meg, så at han hadde noe ekstra er jeg sikker på. 

Anonymkode: 265d8...51c

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 10.26):

Hjalp ikke meg. Men jeg kjente fysisk energien hans uten at han var nær meg, så at han hadde noe ekstra er jeg sikker på. 

Anonymkode: 265d8...51c

Gikk du bare en gang?

Anonymkode: 9ec7f...cd1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 10.19):

Hvor var dette?

Anonymkode: 000f9...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 22.22):

Funket det? 
Og hvilken type healing fikk du? 

Anonymkode: 9ec7f...cd1

Nei.

Forbønn og håndspåleggelse.

Anonymkode: 41965...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...