Swirly Skrevet 11. november 2024 #1 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg bare lurer på om noen har erfaring med å jobbe i Ark som butikksjef eller generelt butikksjef i lignende kjeder? Jeg har ikke noe særlig erfaring fra retail, men elsker bøker og lesing, og er relativt oppegående, og lurer på om dette kan være en jobb jeg mestrer uten erfaring. Lurer også på hva slags lønn man kan forvente… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #2 Del Skrevet 11. november 2024 Det er nok en fordel å ha en viss bakgrunn fra retail når man skal søke en slik jobb. Å drive butikk er et eget fag. Jeg har jobbet i bokhandel i mange år. Elsker å lese, men man leser ikke på jobb. Eneste man får brukt lesegleden til er å en gang i blant anbefale kunder bøker. Mesteparten av jobben går ut på å lage utstillinger, pakke ut og prise varer, bestille varer, rydde, vaske, stå i kassa, pakke inn gaver, lage vaktliste, rapportere tall og andre administrative rutiner. Anonymkode: de308...90b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swirly Skrevet 11. november 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 11. november 2024 Tusen takk for svar! Mhm, skjønner veldig godt at det er lurt med en relevant bakgrunn. Allikevel ser jeg for meg at det er oppgaver jeg kan mestre og trives med. Er det sånn at lønnen styres av salgsresultater i størst grad eller er det vanlig med fastlønn. Vet du? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #4 Del Skrevet 11. november 2024 Faget butikkdrift er noe eget, og det å like å lese bøker vil ikke hjelpe deg. På samme måte som at det ikke hjelper deg å drifte en lekebutikk fordi du er glad i lego. Anonymkode: 41ebb...708 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå