AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #1 Skrevet 11. november 2024 Hei. Det har blitt ekstremt mye søtt de siste dagene. Kaker, godteri, redbull, cola og druer. Jeg er ikke vant til å spise så mye godteri, men det har jeg altså gjort. Ikke noe sunn mat i tre dager, har også spist en kg med en sånn søtsak fra utlandet (gaz for de som vet hva det er ). Nå føler jeg meg ordentlig rotten invendig og sur i magen. Litt småkvalm. I går kveld lagde jeg hummus og spiste med tortilla. Og idag til lunsj/frokost spiste jeg agurk med hummus og noen biter kålrabi. Det er det jeg klarer nå og orker ikke frukt engang. Jeg drikker Grans cola uten sukker fordi det er den jeg takler, Men nå kjenner jeg at jeg er lei av å ha det sånn og lurer på om noen har noe gode tips til hvordan man får kvitt den råtne ugne følelsen inni ? Noe som hjelper ? Ikke nødvendigvis av mat, men et eller annet ? Anonymkode: e83cb...a31
Million Skrevet 11. november 2024 #2 Skrevet 11. november 2024 Kroppen din fordøyer og kvitter seg med mat og ting du har spist i løpet av 24 timer. Det du spiste for et døgn siden har du tisset og bæsjet ut. Så det er ikke noe du går rundt med i magen ennå. Den følelsen av å være "råtten" er noe som sitter i ditt hode, for du har det ikke lenger i kroppen. Kan hende du har gått opp en halvkilo av alle kaloriene, men det er det hele. Få det ut av hodet, de tankene. Det er ute av kroppen! 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #3 Skrevet 11. november 2024 Det eneste å gjøre er å vente til det går over, og så ta lærdom av det. Anonymkode: b9f0f...217
Grüner Skrevet 11. november 2024 #4 Skrevet 11. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei. Det har blitt ekstremt mye søtt de siste dagene. Kaker, godteri, redbull, cola og druer. Jeg er ikke vant til å spise så mye godteri, men det har jeg altså gjort. Ikke noe sunn mat i tre dager, har også spist en kg med en sånn søtsak fra utlandet (gaz for de som vet hva det er ). Nå føler jeg meg ordentlig rotten invendig og sur i magen. Litt småkvalm. I går kveld lagde jeg hummus og spiste med tortilla. Og idag til lunsj/frokost spiste jeg agurk med hummus og noen biter kålrabi. Det er det jeg klarer nå og orker ikke frukt engang. Jeg drikker Grans cola uten sukker fordi det er den jeg takler, Men nå kjenner jeg at jeg er lei av å ha det sånn og lurer på om noen har noe gode tips til hvordan man får kvitt den råtne ugne følelsen inni ? Noe som hjelper ? Ikke nødvendigvis av mat, men et eller annet ? Anonymkode: e83cb...a31 Det går over. Høres ut som det er mest psykologisk og at du har dårlig samvittighet fordi du er veldig sunn til vanlig. Endret 11. november 2024 av Grüner
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #5 Skrevet 11. november 2024 Grüner skrev (20 minutter siden): Det går over. Høres ut som det er mest psykologisk og at du har dårlig samvittighet fordi du er veldig sunn til vanlig. Jeg er overhodet ikke sunn. Jeg er veldig ufornuftig og drikker en halv liter redbull til frokost hver dag. Sjokolade hver dag. Ellers spiser jeg sunn middag eller babygrøt pulver. Jeg sliter litt med maten for jeg blir ofte kvalm av brødskiver og lignende, er ikke nevneverdig glad i vanlig middagsmat heller med mindre det er taco eller fritert. Million skrev (25 minutter siden): Kroppen din fordøyer og kvitter seg med mat og ting du har spist i løpet av 24 timer. Det du spiste for et døgn siden har du tisset og bæsjet ut. Så det er ikke noe du går rundt med i magen ennå. Den følelsen av å være "råtten" er noe som sitter i ditt hode, for du har det ikke lenger i kroppen. Kan hende du har gått opp en halvkilo av alle kaloriene, men det er det hele. Få det ut av hodet, de tankene. Det er ute av kroppen! Det ante jeg ikke 😕 føler meg ekstremt kvalm og sur i magen, men får bare vente ja...❤️ AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det eneste å gjøre er å vente til det går over, og så ta lærdom av det. Anonymkode: b9f0f...217 Kommer ikke til å skje igjen med det første. Anonymkode: e83cb...a31
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #6 Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg er overhodet ikke sunn. Jeg er veldig ufornuftig og drikker en halv liter redbull til frokost hver dag. Sjokolade hver dag. Ellers spiser jeg sunn middag eller babygrøt pulver. Jeg sliter litt med maten for jeg blir ofte kvalm av brødskiver og lignende, er ikke nevneverdig glad i vanlig middagsmat heller med mindre det er taco eller fritert. Det ante jeg ikke 😕 føler meg ekstremt kvalm og sur i magen, men får bare vente ja...❤️ Kommer ikke til å skje igjen med det første. Anonymkode: e83cb...a31 Jeg pleier å kjøre på med noe bra for tarmfloraen når jeg kjenner at jeg er ei putremaskin pga dårlig mat. Sylteagurk, yogurt naturell og kombucha pleier å gjøre susen. Anonymkode: 3bd49...336
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #7 Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg pleier å kjøre på med noe bra for tarmfloraen når jeg kjenner at jeg er ei putremaskin pga dårlig mat. Sylteagurk, yogurt naturell og kombucha pleier å gjøre susen. Anonymkode: 3bd49...336 Takk for tips 😍 Anonymkode: e83cb...a31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå