AnonymBruker Skrevet 11. november #1 Del Skrevet 11. november jeg har skikkelig lyst på pinnekjøtt og kålrotstappe. har tenkt å lage hjemmelaget stappe og spise middagen uten poteter og saus. jeg har de siste ukene ligget på 1400 kalorier, der 120g proteiner er inkludert. har trent styrke og merker betraktelig forskjell. tror dere jeg vil ødelegge fremgangen ved å spise 500g pinnekjøtt og hjemmelaget stappe? det er jo ganske proteinrikt men samtidig fettrikt Anonymkode: 024f6...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #2 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg har skikkelig lyst på pinnekjøtt og kålrotstappe. har tenkt å lage hjemmelaget stappe og spise middagen uten poteter og saus. jeg har de siste ukene ligget på 1400 kalorier, der 120g proteiner er inkludert. har trent styrke og merker betraktelig forskjell. tror dere jeg vil ødelegge fremgangen ved å spise 500g pinnekjøtt og hjemmelaget stappe? det er jo ganske proteinrikt men samtidig fettrikt Anonymkode: 024f6...d97 pinnekjøtt😍😍Føler med deg!!! Spis det og kutt annet den dagen og neste dag så går det opp i opp🤷 Anonymkode: 47ef3...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #3 Del Skrevet 11. november Finn ut hvor mye kcal det er også legger du opp slik at du ikke går i overskudd den dagen totalt sett. Du vil nok gå opp vannvekt en dag eller to etterpå pga alt fettet og saltet, men det forsvinner igjen. Anonymkode: 485cf...946 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #4 Del Skrevet 11. november La oss tenke litt her. 100g pinnekjøtt = 321kcal. 500g faktisk kjøtt blir da en del kalorier. Kålrabistappe kan bli relativt kalorifattig om man lager hjemme med bare litt smør og bruker lettmelk. MEN, og et stort men. 1 dag kommer ikke til å ødelegge noe. Saltet i pinnekjøttet kommer til å føre til at vekte nok øker mer 2kg til dagen etter kanskje også 3kg, for det er mye salt som binder mye vann. Men vektnedgangen din er ikke ødelagt, så lenge som du er tilbake igjen neste dag. 1 dag, eller 1 måltid virkelig kommer ikke til å ødelegge. Det kan ta opp til en uke og kanskje 2 å kvitte seg med vannvekta. Men om du bare har det klart i hodet og er mentalt forberedt på at det kan se ut som ekstrem vektoppgang og stagnering i etterkant, så kan du fint nyte en middag med pinnekjøtt. Det er ikke 1 måltid som gjør at man legger på seg. Det er om man spiser i kalorioverskudd hver eneste dag, det fører til at man legger på seg. Personlig har jeg lagt inn «cheat weekends» i min reise. For mentalt så har jeg behov for det for å klare å fortsette. Og det har ikke ødelagt min helt at jeg har kost meg med Sabi Sushi, sjokolade, chips og alt som er. For jeg kommer meg inn på rett kjør igjen etter en slik helg Anonymkode: c2b1e...a9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. november #5 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): jeg har skikkelig lyst på pinnekjøtt og kålrotstappe. har tenkt å lage hjemmelaget stappe og spise middagen uten poteter og saus. jeg har de siste ukene ligget på 1400 kalorier, der 120g proteiner er inkludert. har trent styrke og merker betraktelig forskjell. tror dere jeg vil ødelegge fremgangen ved å spise 500g pinnekjøtt og hjemmelaget stappe? det er jo ganske proteinrikt men samtidig fettrikt Anonymkode: 024f6...d97 Én pinnekjøttmiddag vil ikke gjøre det store utslaget på vekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 11. november #6 Del Skrevet 11. november En pinnekjøttmiddag går helt fint. Du trenger jo ikke å spise deg stumett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #7 Del Skrevet 11. november Hei Takk for svar Jeg har nå lagt til tiø utvanning.. skjærte av nesten 400g av fettet🤯 skal kose meg med pinnekjøtt i morra 😍 Anonymkode: 024f6...d97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #8 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei Takk for svar Jeg har nå lagt til tiø utvanning.. skjærte av nesten 400g av fettet🤯 skal kose meg med pinnekjøtt i morra 😍 Anonymkode: 024f6...d97 Bare ikke vei deg dagen etter 🙈 Man får så mye vann i kroppen av fettet og saltet. Jeg gikk opp 1 kilo dagen etter ribbemiddag i helgen, men kiloen var forsvunnet allerede dagen etter det igjen Anonymkode: 2ac7f...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #9 Del Skrevet 11. november Denne forstod jeg lite av. Du spiser på en måte nå. Og når du er ferdig med det så går du tilbake til, hva? Alt du nekter deg? Da går du bare rett opp igjen. Anonymkode: 5a08f...f8c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #10 Del Skrevet 11. november Nei, pinnekjøtt kommer ikke til å ødelegge noe, tvert imot, og spesielt ikke hvis du i tillegg kutter ut potetene. Spis til du er mett, ikke kast fettet. Det er sunn, naturlig og næringsrik mat som i praksis ikke går an å overspise. Når du spiser ordentlig mat blir du mett når kroppen har fått det den trenger. Anonymkode: 8c1a7...0f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #11 Del Skrevet 11. november 500 gram kjøtt er jo absurd mye. Man spiser selvfølgelig ikke fettet Anonymkode: 80fde...80f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #12 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, pinnekjøtt kommer ikke til å ødelegge noe, tvert imot, og spesielt ikke hvis du i tillegg kutter ut potetene. Spis til du er mett, ikke kast fettet. Det er sunn, naturlig og næringsrik mat som i praksis ikke går an å overspise. Når du spiser ordentlig mat blir du mett når kroppen har fått det den trenger. Anonymkode: 8c1a7...0f0 Potet er også ordentlig mat! Og lite kalorier. Anonymkode: 2ac7f...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. november #13 Del Skrevet 11. november Er pinnekjøtt så usunt da? Kjøttet er jo veldig rent kontra svineribbe som har mye ispedt fett i seg. Jeg har aldri taklet konsistensen som fett gir når man tygger/svelger, derfor spiser jeg ikke svineribbe pga det er klin umulig å skjære bort fettet. Koteletter spiser jeg bare kjøttet i midten. Så når pinnekjøttet har dampet så lenge at det løsner fra beina så er det veldig lett å ta av bare der rene kjøttet Poteter bruker jeg ikke til pinneribbe, bare kålrabistappe som jeg moser/ stamper sammen med littegranne sjy fra kjøttet + en liten dæsj fløte. Salt og pepper Rødkål er godt til pinneribbe, lager selv og det er ikke usunt (det med at jeg ikke takler fett er ikke pga slanking og fettfobi, ikke slanket med en dag i hele mitt liv og bruker meierismør, olivenolje, Rørosmelk, avokado osv, men det henger igjen fra barndommen da pappa tvang meg til å spise fettrand på f.eks. koteletter og fikk ikke gå fra bordet før det var spist opp….synes enda jeg kjenner den ekle, konsistensen og det å tygge og tygge for å prøve å få det ned……grøss!) Men kan som sagt ikke se at rent pinnekjøtt uten fettrand har så mange kalorier. Kos deg med pinnekjøttet ditt💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #14 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan ta opp til en uke og kanskje 2 å kvitte seg med vannvekta. Men om du bare har det klart i hodet og er mentalt forberedt på at det kan se ut som ekstrem vektoppgang og stagnering i etterkant, så kan du fint nyte en middag med pinnekjøtt. Dette er bare tull, det tar ikke 7-14 dager å kvitte seg med den vannvekta, holder at ts spiser veldig lite salt og drikker godt med vann dagen etter så går det fort. Mye tisser hun ut i løpet av dagen etter. Anonymkode: 72205...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 11. november #15 Del Skrevet 11. november (endret) Herregud tenker jeg, spis pinnekjøtt, kos deg! Ødelegger ikke all vektnedgang i all fremtid dette. Endret 11. november av AlternativX 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #16 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Potet er også ordentlig mat! Og lite kalorier. Anonymkode: 2ac7f...b9c Ja, men om du virkelig vil spise næringsrikt er det ikke mye som slår pinnekjøtt. Med fettet, selvsagt. Anonymkode: 8c1a7...0f0 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå