AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:44 #1 Del Skrevet mandag kl 18:44 Trenger inspirasjon. Ser gjerne bilder Anonymkode: def77...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:55 #2 Del Skrevet mandag kl 18:55 Jeg har Högvind fra IKEA over stuebordet. Over spisestuebordet har jeg en lampe som tydeligvis ikke er videre moderne for tiden. Prinsippet er omtrent som denne: Anonymkode: 079ed...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:30 #3 Del Skrevet mandag kl 19:30 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har Högvind fra IKEA over stuebordet. Anonymkode: 079ed...6bd Den var fin Gir den greit med lys? Anonymkode: def77...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:36 #4 Del Skrevet mandag kl 19:36 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den var fin Gir den greit med lys? Anonymkode: def77...5d7 Ja, det synes jeg den gjør. Den lyser behagelig og lyset spres godt. Jeg er ikke ute etter sterkt arbeidslys over stuebordet, så hvis du ønsker det, bør du kanskje se deg om etter noe annet. Anonymkode: 079ed...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:44 #5 Del Skrevet mandag kl 19:44 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det synes jeg den gjør. Den lyser behagelig og lyset spres godt. Jeg er ikke ute etter sterkt arbeidslys over stuebordet, så hvis du ønsker det, bør du kanskje se deg om etter noe annet. Anonymkode: 079ed...6bd nei i utg. punktet ikke, men samtidig greit med litt lys. Trenger man mer en sjelden gang kan man heller finne en liten flyttbar ledlampe. Har en over spisestuen nå hvor jeg føler det blir altfor lyst, selv med dimmer. Vanlig enkel takplafond... Ikke er den pen å se på heller. Så tenkte noe som pynter opp litt mer. Blir ikke rart å ha samme over spisebord og salongbord? Anonymkode: def77...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 20.36): Ja, det synes jeg den gjør. Den lyser behagelig og lyset spres godt. Jeg er ikke ute etter sterkt arbeidslys over stuebordet, så hvis du ønsker det, bør du kanskje se deg om etter noe annet. Anonymkode: 079ed...6bd nytt spørsmål: Ser den kan dimmes, kan dette gjøres med bryter eller kun med den trådfri? Hvordan funker det evt? Anonymkode: def77...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Secto på kjøkken, fra Hadeland Glassverk i stue: Anonymkode: 19cb1...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå