AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #1 Del Skrevet 11. november 2024 Hvordan erfaring har dere med syklus etter fjerning av spiral? jeg hadde spiral i nesten 5 år, ikke hatt mensen med spiral.. Fjernet denne spiralen nylig..Blødde minimalt ifm fjerning av spiral, blødde en dag. Ca 10 dager etter fjerning begynte jeg å blø, og dette minnet om mensen, friskt blod, og smerter ryggen, og murring i magen, slik jeg har hatt det før. Blødde normal mengde første dagen, dag nr2 minimal blødning, friskt blod, også var det over.. kan dette regnes som mens? To dager liksom? Jeg har ikke hatt mensen på 5 år så har ikke peiling på hvor lenge syklusene mine pleier være, men aldri hatt mensen mer enn 3-4 Max 5 dager.. noen som har opplevd mellomblødninger etter fjerning? Hvor lang tid tok det før dere fikk tilbake syklusen, eventuelt ble gravide? Anonymkode: c82aa...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 11. november 2024 #2 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg satte inn Mirena hormonspiral 12. mars 2021 og tok den ut 11. april 2023. Jeg hadde ingen blødninger så lenge den sto i. Fikk det jeg tolket som bortfallsblødning dagen jeg skulle hatt TR i følge gammel syklus, videre fikk jeg EL den dagen jeg skulle hatt EL etter gammel syklus og jeg ble gravid med én gang. Mistet i kjemisk og ble gravid igjen på neste EL som det ble baby av. Baby er snart 9 mnd. Med gammel syklus menes syklusen som den var før jeg satte inn spiral. Jeg har logget alle sykluser siden 2011 i en app. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå