AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #1 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg har en elsker som mannen min vet om. Nå har jeg begynt å få litt følelser for han, men samtidig kunne jeg ikke tenke meg å bytte ut mannen min. Hva gjør jeg? Vil ikke avslutte forholdet med den andre heller, så sitter egentlig i et lite dilemma nå. Noen andre som har fått følelser for sin elsker? Anonymkode: b7b59...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #2 Del Skrevet 11. november 2024 Nei. Hun er mer som en gratis hore. Må holde avstand slik at det ikke blir som i din situasjon. Anonymkode: 745e5...1a0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #3 Del Skrevet 11. november 2024 Den der sitter i alle fall i klisteret. Anonymkode: bbfcf...2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #4 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har en elsker som mannen min vet om. Nå har jeg begynt å få litt følelser for han, men samtidig kunne jeg ikke tenke meg å bytte ut mannen min. Hva gjør jeg? Vil ikke avslutte forholdet med den andre heller, så sitter egentlig i et lite dilemma nå. Noen andre som har fått følelser for sin elsker? Anonymkode: b7b59...148 Det burde da være lett å forstå hva du bør gjøre. Hvis han har gitt deg tillatelse til å knulle andre, så er det minste du kan gjøre å fortelle mannen din. Hvis ikke er du bare fæl Anonymkode: 3fc1f...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #5 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det burde da være lett å forstå hva du bør gjøre. Hvis han har gitt deg tillatelse til å knulle andre, så er det minste du kan gjøre å fortelle mannen din. Hvis ikke er du bare fæl Anonymkode: 3fc1f...8b8 Fortelle mannen min om følelsene mine??? Anonymkode: b7b59...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #6 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fortelle mannen min om følelsene mine??? Anonymkode: b7b59...148 Selvsagt. Har han gitt deg tilliten med å la deg ha en elsker, så er man en veldig dårlig kjæreste om man ikke forteller det om slikt skjer Anonymkode: 3fc1f...8b8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #7 Del Skrevet 11. november 2024 Blir du ikke litt fornærmet over at mannen din tenker det er greit at du har en elsker? Er dere kun tilknyttet hverandre fysisk du og mannen din? Kanskje du burde finne en helt ny en, kutte ut begge? For din egen del? Anonymkode: bbfcf...2b9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #8 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir du ikke litt fornærmet over at mannen din tenker det er greit at du har en elsker? Er dere kun tilknyttet hverandre fysisk du og mannen din? Kanskje du burde finne en helt ny en, kutte ut begge? For din egen del? Anonymkode: bbfcf...2b9 Hvorfor skal jeg bli fornærmet av det? Jeg har behov for mer sex enn det han har og da er det en god løsning. Er mye mer enn bare fysisk som er tilknyttet meg og mannen, så derfor er det jo grunn for at jeg ikke vil avbryte med han. Anonymkode: b7b59...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #9 Del Skrevet 11. november 2024 Nope. Det er helt uaktuelt med følelser for elskere/pulevenner😊 Anonymkode: 59700...cf1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #10 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Nope. Det er helt uaktuelt med følelser for elskere/pulevenner😊 Anonymkode: 59700...cf1 Ja, egentlig enig i det...... men du kan jo ikke styre over følelsene dine da.... Anonymkode: b7b59...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #11 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvorfor skal jeg bli fornærmet av det? Jeg har behov for mer sex enn det han har og da er det en god løsning. Er mye mer enn bare fysisk som er tilknyttet meg og mannen, så derfor er det jo grunn for at jeg ikke vil avbryte med han. Anonymkode: b7b59...148 Har du og mannen din sex? Er han aseksuell? Eller er han ikke tiltrukket og gjør ikke noe med det? Kanskje du skal bruke det til å avgjøre neste steg? Forstår det å være knyttet til noen når sexen ikke er der, men vi måtte rive av plasteret å gå videre. Men det må ikke være riktig for dere. Anonymkode: e424a...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 11. november 2024 #12 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, egentlig enig i det...... men du kan jo ikke styre over følelsene dine da.... Anonymkode: b7b59...148 Nei, men da avslutter man. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #13 Del Skrevet 11. november 2024 Ja det har jeg. Har vært i et sexløst ekteskap i altfor mange år. Innledet et seksuelt forhold til en nesten tjue år yngre mann og jeg har blitt hodestups forelsket. Jeg ser det i øynene hans og merker det når vi er sammen at følelsene er gjensidige. Tok meg i å tenke på det i dag at jeg har aldri vært lykkeligere enn jeg er nå… k snart50 Anonymkode: 093f1...22c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #14 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du og mannen din sex? Er han aseksuell? Eller er han ikke tiltrukket og gjør ikke noe med det? Kanskje du skal bruke det til å avgjøre neste steg? Forstår det å være knyttet til noen når sexen ikke er der, men vi måtte rive av plasteret å gå videre. Men det må ikke være riktig for dere. Anonymkode: e424a...e41 Ja, vi har sex og veldig god sex. Blir bare litt lite innimellom. For han har ikke et like stort behov som det jeg har. Anonymkode: b7b59...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #15 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja det har jeg. Har vært i et sexløst ekteskap i altfor mange år. Innledet et seksuelt forhold til en nesten tjue år yngre mann og jeg har blitt hodestups forelsket. Jeg ser det i øynene hans og merker det når vi er sammen at følelsene er gjensidige. Tok meg i å tenke på det i dag at jeg har aldri vært lykkeligere enn jeg er nå… k snart50 Anonymkode: 093f1...22c Og du er fremdeles sammen med mannen din eller?? Anonymkode: b7b59...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #16 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, vi har sex og veldig god sex. Blir bare litt lite innimellom. For han har ikke et like stort behov som det jeg har. Anonymkode: b7b59...148 Åja, men daså. Bra for dere at dere har funnet en løsning 😊 For hans del tror jeg det er best å avslutte å finne en ny en. Om du skal fortsette tror jeg kanskje han trenger å vite det, siden det er en trussel for hans glede i livet og bør få muligheten til å vite hva som foregår under øynene hans. Anonymkode: e424a...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #17 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og du er fremdeles sammen med mannen din eller?? Anonymkode: b7b59...148 Ja dessverre får jeg vel si. Han har ikke mulighet til å klare seg økonomisk eller sosialt uten meg. Jeg håndterer hele hverdagen og sånn har vi hatt det i mange år. Anonymkode: 093f1...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #18 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja dessverre får jeg vel si. Han har ikke mulighet til å klare seg økonomisk eller sosialt uten meg. Jeg håndterer hele hverdagen og sånn har vi hatt det i mange år. Anonymkode: 093f1...22c Men vet han at du har en elsker da? Anonymkode: b7b59...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #19 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men vet han at du har en elsker da? Anonymkode: b7b59...148 Nei Anonymkode: 093f1...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #20 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei Anonymkode: 093f1...22c 😯 Trodde han visste det? Omg Ånei. Er det måter han kan få hjelp økonomisk? Jeg tror han må få muligheten til å vite at du er utro selv om han er i en umulig situsjon. Anonymkode: e424a...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå