Gå til innhold

Dere med inngangstrapp til huset av tre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere om vinteren? Vi kjøpte nytt hus i sommer, og tenkte jo ikke et øyeblikk på trappen. Nå er den isete som F! Kan man salte en tretrapp? Strø? Hjelper jo lite å koste og måke, for det ligger seg alltid ett syltynt belegg av is i løpet av natten som er helt usynlig, og vipps er trappen en dødsfelle. 

hva gjør man? 

Anonymkode: 11b7e...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På jobb har vi satt inn tretrappa med metallplater som er stødigere å trå på. De dekker midten av hvert trinn.

Anonymkode: 915c6...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva gjør dere om vinteren? Vi kjøpte nytt hus i sommer, og tenkte jo ikke et øyeblikk på trappen. Nå er den isete som F! Kan man salte en tretrapp? Strø? Hjelper jo lite å koste og måke, for det ligger seg alltid ett syltynt belegg av is i løpet av natten som er helt usynlig, og vipps er trappen en dødsfelle. 

hva gjør man? 

Anonymkode: 11b7e...a1d

Kjøper elektrisk istiner til bruk på ute trapp. Sner ikke hva de heter.

Anonymkode: 20448...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare en stor flate som trapp, og  det blir på en måte bare et steg ned fra ytterdøra til flaten og et steg videre ned til steinheller. På denne flaten har jeg et tykt, frynsete, grått plastteppe, løper/matte,   Astroturf     Det er visst på tide å hente den frem og legge den på nå. Jeg har hatt den i mange år, så den er slitesterk og grei. Jeg pleier å feste den med en liten spiker i hvert hjørne..

Endret av Perine
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hatt noen problemer med at den er glatt... Går kanskje ubevisst litt mer forsiktig på vinteren? 

Men jeg har tak over inngangspartiet, det hjelper sikkert også. 

Anonymkode: ca8bf...b89

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrudd gummimatter på trinnene, stygge som bare det. Men både trappa og platten nedenfor trappa er speilblank når det fryser på, kjempeskummelt. 

Anonymkode: 6949e...ae2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...