Gå til innhold

Gjør du ting mot svigers som ikke tåler dagens lys?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en samtale med en bekjent i dag... h*n brenner noen ganger noe av posten til svigerforeldrene i peisen...

Jeg ble lettere sjokkert. 

Gjør dere noe mot svigerforeldrene som ikke tåler dagens lys? 

Anonymkode: 0c3c6...e3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, både vi og svigers er normale mennesker og ikke psykopater, så vi gjør ikke slemme ting mot hverandre.

Anonymkode: 4dcb0...506

• Liker 26
  • Nyttig 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Inspirert av en samtale med en bekjent i dag... h*n brenner noen ganger noe av posten til svigerforeldrene i peisen...

Hjelpes…

Nei. Jeg strekker meg langt for å hjelpe «svigers» med hva en det måtte være. De er herlige mennesker som ikke vet hva godt de kan gjøre for oss.

• Liker 6
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Altså hva er poenget? Har hørt om stjeling av post, men hva vil vedkomne oppnå med å brenne svigers sin post?

• Liker 5
Skrevet

hvilken del av posten? Reklame og slikt? 

Anonymkode: 27a6f...1ca

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sefanja skrev (1 minutt siden):

Altså hva er poenget? Har hørt om stjeling av post, men hva vil vedkomne oppnå med å brenne svigers sin post?

For å si det slik, jeg spurte ikke. Ble helt målløs. 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

hvilken del av posten? Reklame og slikt? 

Anonymkode: 27a6f...1ca

Hva som helst, tror jeg. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For å si det slik, jeg spurte ikke. Ble helt målløs. 

TS

Ja, det er vanskelig å forstå. Kanskje vedkomne ikke vil at de skal få regninger/ kort og pakker. Men dette er drøyt

Skrevet

🤯

Jeg har et særs anstrengt forhold til noen i partners familie, men ville da aldri gjort noe fælt mot dem😳😳😳

Anonymkode: 79716...963

• Liker 3
Skrevet
Sefanja skrev (2 minutter siden):

Ja, det er vanskelig å forstå. Kanskje vedkomne ikke vil at de skal få regninger/ kort og pakker. Men dette er drøyt

Og ulovlig

• Nyttig 1
Skrevet

Høres bare sykt ut! 

Anonymkode: b0e38...a0d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og ulovlig

Ja, stjele post er ulovlig. 

• Liker 2
Skrevet

Øøh, hva kan gjøres for å stoppe han? 😨 

Anonymkode: 6c55c...0cd

Skrevet

Nei, men svigermor har gjort ting mot meg som absolutt ikke er greit. Egentlig gjort veldig ufine ting mot alle sine barn og flere av barna sine samboere. 

Anonymkode: c8936...c43

• Liker 1
Skrevet

Og du sjuke menneske ble inspirert???? Inspirert til hva, og toppe galskapen? ….

Anonymkode: 9bca8...e05

Skrevet

Det slemmeste jeg gjør er å gå i et annet rom, himle med øynene, knurre for meg selv og rekke tunge når svigermor er i gang med å fornærme og såre hele familien "av kjærlighet". Det nytter ikke å stoppe henne. Da har vi slamring med dører, hulking og lidende martyrminer i uker. Hun er en 13-åring i en 84 år gammel kropp. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og du sjuke menneske ble inspirert???? Inspirert til hva, og toppe galskapen? ….

Til å lage tråd på KG..

Anonymkode: 54298...22c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Inspirert til å lage en tråd, kanskje?

Skrevet

Nåværende svigers lever ikke lenger. Svigermor døde kort tid inn i forholdet. Svigerfar var mye syk, og døde i år. Så jeg har ikke hatt et aktivt forhold til dem. 

Tidligere svigermor var et martyr-troll. Hun sa og gjorde mye rart, og det verste var at hun i perioder oppfordra min eks til å slå opp med meg. Utrolig at jeg hadde tålmodighet til å møte henne igjen etter det. Men på en måte ble det nesten gøy å være snill og tålmodig når hun var et hespetre. Hun mislikte den andre svigerdattera si også. I dag hadde jeg aldri giddet det dramaet på hjemmebane. 

Anonymkode: 26f56...c57

Skrevet
AuroraB skrev (46 minutter siden):

Det slemmeste jeg gjør er å gå i et annet rom, himle med øynene, knurre for meg selv og rekke tunge når svigermor er i gang med å fornærme og såre hele familien "av kjærlighet". Det nytter ikke å stoppe henne. Da har vi slamring med dører, hulking og lidende martyrminer i uker. Hun er en 13-åring i en 84 år gammel kropp. 

Kondolerer! Jeg har også ei sånn ei ... 

Anonymkode: 53df7...eef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...