Gå til innhold

Omskjært penis

Danielmix

Anbefalte innlegg

I dag ville jeg ikke valgt å omskjære noen penis…

men det har seg sånn at jeg er omskjært selv(var ikke mitt valg)Hva foretrekker dere selv at mannen er?.. og hvordan foretrekker dere at mannen er stelt nedtil?

Endret av Danielmix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ørten tråder om dette, bare å bla seg litt bakover her.

Kun positive erfaringer med omskjært. 

Penis er penis, det er mannen jeg elsker. Pikken er bare med på kjøpet.

Når det er sagt så elsker jeg å gi oralsex, og da er jeg ekstra glad når det er rent, ok størrelse, minst mulig kriker og kroker der det kan samle seg drit som lukter og smaker utrivelig. Forhud som er veldig stor og mye løshud til overs er ikke min favoritt.

Anonymkode: 23d81...e8c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omskjært penis er penest og mest hygienisk. En ikke-omskjært penis er ekkel og ikke fin å se på.

Anonymkode: 540d1...fd8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danielmix skrev (45 minutter siden):

I dag ville jeg ikke valgt å omskjære noen penis…

men det har seg sånn at jeg er omskjært selv(var ikke mitt valg)Hva foretrekker dere selv at mannen er?.. og hvordan foretrekker dere at mannen er stelt nedtil?

Du snakker som om "omskjært" er EN ting. Det er det ikke. De forskjellige gruppene som gjør dette rituelt av religiøse eller sosiale årsaker, praktiserer det forskjellig. Også innad i gruppen. Noen gjør det radikalt ved å fjerne all forhud. Andre tar bare en tynn ring av det fremste. Og alle varianter der i mellom.

Medisinsk omskjæring av barn er ikke så vanlig i dag siden trang forhud gjerne går seg til etter hvert. Men når det gjøres noe kan det hende det holder med et lite snitt på langs uten å fjerne noe. Eller bare ta det minimale som er nødvendig for at forhuden skal kunne gli over glans uten smerter.

På voksne menn er det i Norge vanligst å ta mye forhud fordi det er lettvint og forbundet med færre komplikasjoner. Jeg mistenker at lettvint er hovedgrunnen.....

Jeg ble også omskåret som barn. Var vel 4-5 år tenker jeg. Og jeg har fortsatt en del forhud igjen. Jeg er sjeleglad for at foreldrene mine tok det valget. Altså at jeg ble omskåret og slapp å slite med alt det trang forhud innebærer. Hvor mye som ble tatt, var helt opp til urologen som gjorde inngrepet.

Endret av Cor Cubiculum
Presisering
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Omskjært penis er penest og mest hygienisk. En ikke-omskjært penis er ekkel og ikke fin å se på.

☝️

Anonymkode: a4482...7c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foretrekker en ryddig penis som ikke har så mye forhud. Det er det fineste. En omskjært vil være finere mer estetisk enn en med mye forhud. Men den penisen som sitter på mannen jeg elsker er alltid den fineste uansett bare sånn at det er sagt! 

Anonymkode: e7e53...ed3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Samme tanker om store lepper også?

Anonymkode: bea7c...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Samme tanker om store lepper også?

Anonymkode: bea7c...a83

Kvinner har da måtte tåle så ekstremt mye fra både gutter og jenter der et spesifikk utsende er foretrukket fremfor et annet, seinest i går ble det opprettet en tråd av noen der de beskriver et kvinnelig underliv som mer ryddig fremfor et annet utsende. Kvinner går under kniven rett som det er for å rette på noe fordi noen har sagt noe til de eller de har fått komplekser fordi det er så mange ekkle kallenavn på det kvinnelige underliv. Det den du siterte har skrevet er nada i forhold hva mange menn skriver her inne om det kvinnelige underlivet med store lepper der mange skriver både "æsj", kommer med spy fjes og annet. Det er ikke bare menn som kan utrykke seg om hva de finner mer estetisk fint fremfor noe annet. 

Anonymkode: e591e...9b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Tull, å være omskjært gjør det lettere å være hygenisk, det gjør det ikke mer hygenisk.

Anonymkode: 41b47...5fb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...