AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:53 #1 Del Skrevet mandag kl 12:53 Er det ikke rart muslimer ikke kan spise gris mens kylling stinker møkk?? Anonymkode: 7281b...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:56 #2 Del Skrevet mandag kl 12:56 Ikke spesielt. Anonymkode: 75719...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:56 #3 Del Skrevet mandag kl 12:56 Nå er det ikke på grunn av lukta de ikke spiser svin. Men kan ikke si at jeg har opplevd at det lukter møkk av kyllingkjøttet. Anonymkode: 4ad26...60a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Hvis det lukter møkk av kyllingkjøttet ville jeg nok pælmet det i søpla, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Det lukter ofte møkk av norsk bllligkylling. Produsentene begynte med det for endel år siden. Er visstnok for å øke holdbarheten. Og så sier de at drittlukta forsvinner etter et par minutter. Jeg har ikke spist norsk billigkylling siden først gang jeg kjente drittlukta. Orker ikke spise mat som lukter møkk når jeg åpner pakken. Anonymkode: ab3a6...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå