Gå til innhold

Kvinner, helt ærlig, hva tenker dere om andre kvinner som har masse one night stands??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet hva menn tenker, men hva tenker dere?

Anonymkode: 61241...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det får de gjøre akkurat som de vil med, så lenge de er trygge ivaretar helse så good for them. 

Anonymkode: ba478...d44

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de er single og ikke voldtar andre kan de gjøre akkurat hva de vil. 

Anonymkode: 42abf...8e3

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er faktisk litt misunnelig.

Det å ha masse sex er jo deilig, skulle ønske jeg også turte å være mer åpen for ny partnere.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva andre gjør eller ikke gjør har jeg ingenting med. Whatever suits your boat

Anonymkode: 7ca0f...967

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner vitsen, og at det virker lite tilfredstillende, men de må jo få lov til å holde på som de selv vil.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dømmmer ikke. Helt ærlig. Hvorfor skulle jeg? Pul hvis du vil. 

Anonymkode: b6571...e5e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke over det med mindre noen spør om hva jeg tenker over det.. så konkluderer med at jeg ikke bryr meg så mye til og fra hva andre gjør med livet sitt så lenge det ikke påvirker meg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker vel det er delt. Jeg tror det er noen damer som er "som menn", dvs at de får nytelse ut av det og lever greit med det- en stund. Så tror jeg også at en del bruker sex som bekreftelse og egentlig lider litt under et slags opplegg som de ikke får så mye ut av, og lever på oppmerksomheten i forkant av sex. Og at de sitter med en tom følelse etterpå. 

Det er hva jeg tenker om det. Jeg er så naiv at jeg tror de fleste ønsker seg kjærlighet, bli sett og brydd seg om, og at de trenger det. Men selvsagt er det unntak. 

Anonymkode: fb7e6...30c

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de ikke insisterer på å fortelle meg i detalj om det og det ikke går ut over andre eller skader dem selv, har jeg ikke behov for å mene noe som helst om det.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har like lite sansen for tilfeldig sex, enten det gjelder menn eller kvinner. Det fører bare til spredning av sykdommer og økte aborttall. Dessuten er det mange som angrer i ettertid. Ønsker du sex som singel, så finn deg heller en fast sexpartner. 

Anonymkode: 5f437...d34

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At de er trygge på seg selv og egen seksualitet. Jeg har aldri turdt fordi jeg er redd for å ikke være god nok i senga eller at de skal snakke negativt om meg etterpå. For meg er sex såpass privat at jeg ikke ønsker å dele det med andre enn noen få utvalgte jeg kjenner meg helt trygg på. Dette bunner jo mye i dårlig selvtillit, så mange ganger har jeg beundret damer som ikke tar seg selv så høytidelig når det kommer til sex, og bare ligger med noen når de føler for det.
Jeg angrer faktisk litt på at jeg ikke turdte å ha ons da jeg var ung, for jeg føler at jeg har gått glipp av noe.

Så lenge de har sex fordi de har lyst og ikke fordi de føler press eller tvang på noen måte, så tenker jeg at de gjør helt rett!

Anonymkode: f56e3...7a8

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeno. Samme for meg hvordan andre bedriver seksualitet, håper de har det hyggelig. 

Anonymkode: ade49...8c4

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting :) at de sikkert koser seg og har det gøy 

Anonymkode: 1bab6...c43

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...