Gå til innhold

Menn i forhold som søker flørt og bekreftelse, drittsekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg sinna og lei, var ute i helgen og møtte en guttegjeng vi tok noen glass med. Jeg fikk skikkelig tonen med en av de og vi satt og lo, delte ting, og snakket sammen til det stengte, da tok han meg i handen og kysset den. Fikk snap og sendte hele dagen etter, flørting og mer prating, og i dag fant jeg ut at han er forlovet! Argh hvorfor! 

Jeg blir lei, trodde jeg hadde møtt en kul fyr nå, så er han bare en opptatt dust på ville veier. 

Anonymkode: 8d0bb...3bc

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hater sånne. 

Anonymkode: 10cbd...a4d

• Liker 2
Skrevet

Yep.... drittsekker....

Anonymkode: c4ce6...e24

• Liker 2
Skrevet

Og btw, hvis jeg var forlovet med en sånn hadde jeg satt pris på å få beskjed. Det er mitt største mareritt å bli førr bak lyset sånn.

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 15.05):

Og btw, hvis jeg var forlovet med en sånn hadde jeg satt pris på å få beskjed. Det er mitt største mareritt å bli førr bak lyset sånn.

Det får hun vite av de felles bekjente som kunne fortelle meg om forlovelsen.. 

• Liker 4
Skrevet

Vær glad han ikke er forlovet med deg. 😬

Anonymkode: 33d0f...7ca

• Nyttig 1
Skrevet

Huff, hva snappa han da? Flørtende greier? 

Anonymkode: 31795...56b

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Huff, hva snappa han da? Flørtende greier? 

Jepp, komplimenter, hjerter, sa han skulle ønske jeg var der og at han ikke får meg ut av hodet osv. Skjønner ikke at noen kan oppføre seg slik med partner. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jepp, komplimenter, hjerter, sa han skulle ønske jeg var der og at han ikke får meg ut av hodet osv. Skjønner ikke at noen kan oppføre seg slik med partner. 

Huff så trasig. Ute etter elskerinne han der da. Eventuelt ha en dirty greie på snap. Bare overse hele fyren 

Skrevet

Slike avslører seg selv etterhvert, de har så stor tro på seg selv at de blir blind for at de avslører seg.

Jeg trodde nettopp at en ungdomskompis og jeg skulle ta opp igjen et gammelt vennskap. Viste seg at han kun var ute etter sex (noe han ikke fikk!). Men utad skal fasaden og status flashes med "perfekt" familie og "alltid redelig".

Anonymkode: 1f72a...c27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...