Gå til innhold

Spiste frossen kyllingburger! Blir man syk nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungdommen lagde seg en frossen kyllingburger selv, men stekte den så dårlig at den var kald. Spiste likevel opp hele 🙄 

Er det noe helsefare her nå? 

er av typen Chili Cheese kyllingburger fra Grilstad. Ser fritert ut før man steker den selv. 

Anonymkode: 62164...4ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det går bra 🙂

Anonymkode: 3765e...a1e

Skrevet

Det er vel mulighet for matforgiftning, men for en ellers frisk ungdom blir det neppe noe mer enn en dag eller to over doskåla.

• Liker 1
Skrevet

Slapp av, norsk kylling har ikke salmonella. Men blir man syk, oppsøk lege. Ingen grunn til angst nå, men lær ungen å lage mat. Alle burde kunne koke et egg korrekt, og steke en kyllingburger. 

Anonymkode: 1af4c...172

• Liker 1
Skrevet

Den er rå altså? Kylling kan ha campylobakter og det er ikke noe morsomt å få men det går jo over. Jeg pleide å spise ustekte fiskepinner som barn, og kan ikke huske at jeg ble syk av det, selv om dette var noe jeg drev med jevnlig. Ville vært mer skeptisk til rå kylling altså men er ikke sikkert han blir syk. Men si at han må steke den skikkelig neste gang da.

Anonymkode: 7a48d...787

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ungdommen lagde seg en frossen kyllingburger selv, men stekte den så dårlig at den var kald. Spiste likevel opp hele 🙄 

Er det noe helsefare her nå? 

er av typen Chili Cheese kyllingburger fra Grilstad. Ser fritert ut før man steker den selv. 

Anonymkode: 62164...4ab

I verste fall blir det et par timer på tronen, men tror det skal gå greit. 

Anonymkode: d7b15...746

Skrevet

Slapp helt av. Det går fint.

Anonymkode: 92c14...a85

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Slapp av, norsk kylling har ikke salmonella. Men blir man syk, oppsøk lege. Ingen grunn til angst nå, men lær ungen å lage mat. Alle burde kunne koke et egg korrekt, og steke en kyllingburger. 

Anonymkode: 1af4c...172

Oppsøk lege?? 

Anonymkode: dfdb6...b55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...