AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #1 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg har nå jobbet fulltid i 6 år og begynner å bli rimelig lei av arbeidslivet. Vet ikke om jeg er deprimert eller begynner å bli utbrent, men jeg føler at jeg sitter ofte å tenke "er dette alt det som er i livet?" Synes det er for lite feriedager så får ikke helt hente meg inn. Lønna er OK men jeg trodde levestandarden min skulle bli litt bedre mtp lengden på utdannelsen jeg tok og arbeidsinnsats jeg har lagt ned. Er takknemlig for det jeg har fått til, men føler bare at livet er bare kjip... måtte bare lufte det litt ut. Er det noen som har følt på det samme? Hvordan kom du deg ut av det? Anonymkode: b0b34...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #2 Del Skrevet 11. november 2024 Sett deg noen prioriteringer. Jeg synes det er lettere med konkrete mål enn å bare jakte på en følelse. vil du jobbe 80%? 60%? Eller ønsker du å ta deg et halvt års ulønnet permisjon og bare reise eller utforskede en interesse? Ting er mulig om du prioriteter. Du snakker om levestandard. Sett deg noen konkrete mål. Å ha høy levestandard gjevne over er rådyrt, men om du prioriterer én eller to ting så er det meget mulig. For eksempel prioriterer jeg bolig, ferier og klær, men nedprioriterer alt annet. Men jeg har følt på det samme. Er vel på noen måter det som er midtlivskrisa. Når man er 20 år har man alle mulighetene åpne og livet virker stort og spennende. Men så ender jo tross alt de fleste opp med vanlig jobb, vanlig kjæreste, vanlig hus og vanlig fritid. Og kanskje en følelse av å ha stagnert eller ikke helt vite hva neste skritt er. Anonymkode: 2e3ee...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #3 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg skaffet meg en ny jobb. Anonymkode: 87067...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #4 Del Skrevet 11. november 2024 Å jobbe er ikke for alle. Kan en unngå det, bør en det. Anonymkode: 0824a...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #5 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg byttet jobb og flyttet til en annen kant av landet. For lang tid på ett sted/i én jobb så begynner jeg å kjenne på det samme. Anonymkode: 43574...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 11. november 2024 #6 Del Skrevet 11. november 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg