AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:36 #1 Del Skrevet mandag kl 10:36 Klarer dere å spare 15-20 k i mnd? Er ufør, men har en utleiebolig som jeg får inntekter på. Etter alle regninger er betalt så sitter jeg igjen med 29-30k. Kommer ann på mnd. Prøver nå å spare til 1 mil for å sette på høyrentekonto. Har en del prosjekter som krever en del penger for å fullføre. Er alene med hus og må male det og få en platting. Anonymkode: 36bae...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:40 #2 Del Skrevet mandag kl 10:40 Lurer du virkelig eller ville du bare skryte (trolle?) litt? 🤭😂 Anonymkode: 44cf9...ae9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:43 #3 Del Skrevet mandag kl 10:43 Jeg gjør det, men det er fordi jeg er heldig stilt utgiftsmessig, ikke fordi jeg er så jævlig flink. Jeg får inn 39 000 i måneden. Har ikke boliglån, bare fellesutgifter på 4000 kr. og studielån på 2400 kr. Selvsagt også strøm og forsikringer og for min del et månedskort og litt annet, men foreløpig ingen barn og heller ingen bil. Jeg sparer 17 000 fast og går normalt 4-6000 i pluss mellom lønninger likevel som jeg med ujevne mellomrom også setter over på sparing. Fullt klar over at jeg har en ekstremt enkel oppgave med å spare. Etter planen blir det både nytt boliglån og barn i løpet av et par år nå, og da kommer det jeg har spart opp godt med. Anonymkode: 5d95b...6a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:25 #4 Del Skrevet mandag kl 14:25 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lurer du virkelig eller ville du bare skryte (trolle?) litt? 🤭😂 Anonymkode: 44cf9...ae9 Nei ikke å skryte. Men jeg prøver å spare, så blir de oppbrukt for når du har en eldre bil og eldre hus kommer det ekstra utgifter. Og har en tenåring i hus. Jeg har dog ikke lån så jeg er heldig på den måten. Men jeg genuint bare lurer, for jeg ønsker å få råd til mine prosjekter. ts. Anonymkode: 36bae...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:26 #5 Del Skrevet mandag kl 14:26 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg gjør det, men det er fordi jeg er heldig stilt utgiftsmessig, ikke fordi jeg er så jævlig flink. Jeg får inn 39 000 i måneden. Har ikke boliglån, bare fellesutgifter på 4000 kr. og studielån på 2400 kr. Selvsagt også strøm og forsikringer og for min del et månedskort og litt annet, men foreløpig ingen barn og heller ingen bil. Jeg sparer 17 000 fast og går normalt 4-6000 i pluss mellom lønninger likevel som jeg med ujevne mellomrom også setter over på sparing. Fullt klar over at jeg har en ekstremt enkel oppgave med å spare. Etter planen blir det både nytt boliglån og barn i løpet av et par år nå, og da kommer det jeg har spart opp godt med. Anonymkode: 5d95b...6a3 Det er jo kjempe bra.☺️ Anonymkode: 36bae...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:34 #6 Del Skrevet mandag kl 14:34 Hvis jeg sparer hele lønna så. Men det går jo ikke an. Anonymkode: 23ed9...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:45 #7 Del Skrevet mandag kl 14:45 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei ikke å skryte. Men jeg prøver å spare, så blir de oppbrukt for når du har en eldre bil og eldre hus kommer det ekstra utgifter. Og har en tenåring i hus. Jeg har dog ikke lån så jeg er heldig på den måten. Men jeg genuint bare lurer, for jeg ønsker å få råd til mine prosjekter. ts. Anonymkode: 36bae...326 Og da har du ikke igjen 29-30k, har du vel? Det blir helt meningsløst å sammenligne hva folk har igjen etter faste utgifter når noen ikke forteller om sine faste utgifter. Jeg sparer ca 10k, og er ufør og har hjemmeboende barn, men jeg har en mann jeg deler de faste utgiftene med. Og nå skriver jeg ingenting om hvor mye mannen bidrar med eller hva jeg sparer til (feks ferie). Meningsløst, ikke sant? Anonymkode: e2e3b...61b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:33 #8 Del Skrevet mandag kl 16:33 Haha nei, jeg får til å spare 1000 kroner om jeg er heldig. Jobber fullt som jurist, har ett barn. Anonymkode: dc044...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:39 #9 Del Skrevet mandag kl 16:39 Høyrentekonto? Ville heller spart i fond, sølv, gull, eller bitcoin. Anonymkode: c36e7...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå