Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hindret i jobbsammenheng, noe som har påvirket min økonomiske situasjon. Dette tror jeg at jeg har dokumentert.

Argumentasjonen til den som har hindret meg er visstnok at den er part noen andre, det vil si at noen står i konflikt med noen, som igjen har gått utover meg. Det virker ikke som om vedkommende har forstått den grensedragningen.

Jeg vurderer å trekke saksforholdet med dokumentasjon for retten, da jeg mener jeg har tilstrekkelig dokumentasjon nå. Jeg har ikke bedt om noe, har ikke hatt behov for noe i det tredjemannsforholdet.

Er det mitt ansvar å realitetsorientere vedkommende? Når det er meg det har gått utover? Ved at vedkommende ikke forstår alvoret?

Anonymkode: 423fb...108

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...