AnonymBruker Skrevet 11. november #1 Del Skrevet 11. november Hei, jeg blir så blank på øyelokket så må hver dag bruke øyenskygge. Har brukt en primer nå fra Mary Kay men synes ikke øyenskyggen sitter mer enn halve dagen så hvis noen har anbefalinger til en god primer er jeg takknemlig for tips. Evt. produkt som gjør at jeg ikke blir knallblank på øyelokket og kan gå uten øyenskygge ;-) Anonymkode: e5ff1...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #2 Del Skrevet 11. november min favoritt er den fra Art deco. Den har litt skimmer, men sitter veldig bra. Anonymkode: 064b5...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #3 Del Skrevet 11. november Mac Paint Pot er min favoritt. Sminken like fin dagen derpå. Anonymkode: 39002...526 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #4 Del Skrevet 11. november Min favoritt er urban decay potion et eller annet. Sitter som støpt. Anonymkode: 970be...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 11. november #5 Del Skrevet 11. november Denne er super https://lyko.com/no/urban-decay/urban-decay-eyeshadow-primer-potion-original?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA88a5BhDPARIsAFj595jiYFviWROe1ayvNORU-Y_VbXngyl0IA_SiHkA06VNmYdjPkHe7vY0aAglMEALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #6 Del Skrevet 11. november Jeg har prøvd det meste. Og går stadig tilbake til urban decay. Men; rens skikkelig, også rundt øynene. bruk lyst pudder over rett etter å ha lagt primer bruk fixingspray til slutt Først da sitter det hele dagen. Anonymkode: 9449e...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har prøvd Urban decay men likte ikke den noe særlig. Jeg er på utkikk etter en annen. Noen som har erfaring med øyenskyggeblyant og vet hvor lenge den sitter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Milani sin primer er knall for mine oljete øyelokk. Art deco sin også. Man må bruke riktig mengde og la den tørke litt før påføring av øyeskygge, gjerne et transparent pudder også på toppen før evt fixing spray på dager der sminken virkelig må sitte. Ang øyeskyggeblyanter så finner du både gode og mindre gode der også. Jo mer kremete og myke de er å jobbe med jo mer prep trenger en gjerne for å få de til å sitte. Noen typer krem til pudder øyenskygger sitter bedre enn tradisjonelle øyenskygger så de kan også være verdt å teste. Anonymkode: a5c4f...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå