AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:18 #1 Del Skrevet mandag kl 08:18 Har noen spørsmål til dere som bruker Wegovy. Hva er maks dosen deres som funker for dere? Er det flere som bruker 2,4 mg? Legen min sier at ofte trenger man ikke mer enn 1 mg, og det håper jeg virkelig da jeg ikke har råd til å betale 3000kr for ny penn hver måned… Opplevde veldig god effekt på 0,25 mg 1. dose. Men 2. dosen for meg hadde veldig dårlig effekt. Noen som kan dele sine erfaringer? ☺️ Anonymkode: 0f615...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaggaBente Skrevet mandag kl 08:30 #2 Del Skrevet mandag kl 08:30 God effekt på både 1. og 2. styrke, men fulgte "vanlig" opptrapping opp til midterste styrke og fant jo da ut at det ikke er noe poeng å øke styrken når det funker bra som det er. Har stått på samme dose siden Januar og nærmer meg fornøyd🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:41 #3 Del Skrevet mandag kl 09:41 MaggaBente skrev (1 time siden): God effekt på både 1. og 2. styrke, men fulgte "vanlig" opptrapping opp til midterste styrke og fant jo da ut at det ikke er noe poeng å øke styrken når det funker bra som det er. Har stått på samme dose siden Januar og nærmer meg fornøyd🙏 Så du har stått på 1 mg siden januar og har like god effekt?☺️ Så heldig, krysser fingrene for at det blir slik med meg også Anonymkode: 0f615...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaggaBente Skrevet mandag kl 09:44 #4 Del Skrevet mandag kl 09:44 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du har stått på 1 mg siden januar og har like god effekt?☺️ Så heldig, krysser fingrene for at det blir slik med meg også Anonymkode: 0f615...548 Nja, effekten har nok minket noe slik at jeg må jobbe mer, men det tenker jeg i grunn er greit siden jeg uansett tar tak i kosthold/trening. Nå har jeg ett "platå" som har vart en mnd, men skal gi det enda litt tid. Veier i grunn det som jeg gjorde før graviditeter, så det er jo bra🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:12 #5 Del Skrevet mandag kl 18:12 Ingen vits å øke dosen før man «må», har brukt det i snart ett år og ikke økt spesielt mye i dose. Ville brukt lavest mulig dose så lenge som mulig, og ikke ha enorme forventninger til store resultater hver uke. Det er en omstilling for kroppen, og man må gjøre en innsats mtp både kosthold, aktivitet og tålmodighet, for selv om mange opplever det som en mirakelmedisin, så er den i hovesak et verktøy. Et veldig godt et da, som har mange positive effekter utover vekttap. Anonymkode: fba8f...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:14 #6 Del Skrevet mandag kl 18:14 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen vits å øke dosen før man «må», har brukt det i snart ett år og ikke økt spesielt mye i dose. Ville brukt lavest mulig dose så lenge som mulig, og ikke ha enorme forventninger til store resultater hver uke. Det er en omstilling for kroppen, og man må gjøre en innsats mtp både kosthold, aktivitet og tålmodighet, for selv om mange opplever det som en mirakelmedisin, så er den i hovesak et verktøy. Et veldig godt et da, som har mange positive effekter utover vekttap. Anonymkode: fba8f...53d Helt enig Hvilken dose bruker du nå? Anonymkode: 0f615...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:16 #7 Del Skrevet mandag kl 18:16 Mens jeg er på full dose og har generelt lite effekt. Altså det er bedre enn helt uten. Jeg går ikke opp. Tør ikke slutte. Anonymkode: bfabe...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:17 #8 Del Skrevet mandag kl 18:17 MaggaBente skrev (8 timer siden): Nja, effekten har nok minket noe slik at jeg må jobbe mer, men det tenker jeg i grunn er greit siden jeg uansett tar tak i kosthold/trening. Nå har jeg ett "platå" som har vart en mnd, men skal gi det enda litt tid. Veier i grunn det som jeg gjorde før graviditeter, så det er jo bra🙏 Hvor mye har du gått ned? Anonymkode: 9f78f...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:17 #9 Del Skrevet mandag kl 18:17 Jeg veksler mellom ca 0.5 og 1 mg, ikke behov for mer. Drøyer også mer enn en uke mellom hver gang jeg tar den, merker når effekten dabber av. Anonymkode: 127e3...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:20 #10 Del Skrevet mandag kl 18:20 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg veksler mellom ca 0.5 og 1 mg, ikke behov for mer. Drøyer også mer enn en uke mellom hver gang jeg tar den, merker når effekten dabber av. Anonymkode: 127e3...8a8 Hvor lenge drøyer du? Anonymkode: 9f78f...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:26 #11 Del Skrevet mandag kl 18:26 Har aldri brukt mer enn 1 mg. Har nå møtt en vekt jeg er stabil på her og trives med det. Anonymkode: 05070...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:33 #12 Del Skrevet mandag kl 18:33 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor lenge drøyer du? Anonymkode: 9f78f...33c 8-11 dager. Anonymkode: 127e3...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:34 #13 Del Skrevet mandag kl 18:34 Jeg har 1 mg, men fortsatt ingen effekt. Kanskje det rett og slett ikke fungerer. Anonymkode: f7ad3...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:03 #14 Del Skrevet mandag kl 19:03 Bruker ikke selv, men samboeren min gjør. Han har ligget på 1 mg i noen måneder nå, og synes det fungerer veldig bra. Anonymkode: a6c09...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:08 #15 Del Skrevet mandag kl 19:08 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har 1 mg, men fortsatt ingen effekt. Kanskje det rett og slett ikke fungerer. Anonymkode: f7ad3...d09 prøv å spis mindre dritmat Anonymkode: 8b7a3...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:14 #16 Del Skrevet mandag kl 19:14 0,5 siden juni og gått ned 13 kg. Skal ikke øke heller. Jeg starter nedtrapping til 0,25 rett over jul igjen. Loggfører hva jeg spiser - det gir meg en bedre kontroll. Anonymkode: 2c9fc...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaggaBente Skrevet mandag kl 19:51 #17 Del Skrevet mandag kl 19:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mye har du gått ned? Anonymkode: 9f78f...33c 23 kg, har nå holdt stabil vekt (platå egentlig) i en mnd, vil helst gå ned 7 kg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:48 #18 Del Skrevet mandag kl 22:48 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt enig Hvilken dose bruker du nå? Anonymkode: 0f615...548 Nettopp økt til 1 mg. Anonymkode: fba8f...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå