AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:13 #1 Del Skrevet mandag kl 08:13 Hvordan er en chodsky pes i gemytt og væremåte? Anonymkode: 05e02...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:21 #2 Del Skrevet mandag kl 08:21 Anonymkode: 86aa0...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:49 #3 Del Skrevet mandag kl 08:49 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Anonymkode: 86aa0...844 Noe mere? Erfaringer? Anonymkode: 05e02...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:59 #4 Del Skrevet mandag kl 08:59 Er de ganske like Australian shepherd? Anonymkode: 05e02...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:23 #5 Del Skrevet mandag kl 09:23 Mitt beste råd er å kontakte raseklubben. Denne rasen er så sjelden i Norge at det er lite trolig at du finner noen med masse erfaring her. Jeg har møtt ett eksemplar av rasen, herlig hund som var dritgod i agility, men utfra den kan jeg ikke si noe som helst om rasen generelt. Så kontakt de som har mye erfaring med flere individer. Anonymkode: 62fa1...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:16 #6 Del Skrevet mandag kl 11:16 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan er en chodsky pes i gemytt og væremåte? Anonymkode: 05e02...eba Er det du som driver å går igjennom alle rasene i fci1 og spør om gemytt, væremåte og pelsstell? Det har vært så jævli mange tråder hvor det nevnes en eller flere gjeterhunder i det siste og det er det eneste ts lurer på. Er det ikke enklere å skrive hva du er ute etter? Eller aller helst sjekke med de aktuelle raseklubbene? Har du låst deg på at du skal ha en gjeterhund og nå jobber du deg gjennom lista for å finne den som er enklest å ha? I så fall: du skal ikke ha en gjeterhund. Anonymkode: a6c3b...166 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:05 #7 Del Skrevet mandag kl 12:05 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Er det du som driver å går igjennom alle rasene i fci1 og spør om gemytt, væremåte og pelsstell? Det har vært så jævli mange tråder hvor det nevnes en eller flere gjeterhunder i det siste og det er det eneste ts lurer på. Er det ikke enklere å skrive hva du er ute etter? Eller aller helst sjekke med de aktuelle raseklubbene? Har du låst deg på at du skal ha en gjeterhund og nå jobber du deg gjennom lista for å finne den som er enklest å ha? I så fall: du skal ikke ha en gjeterhund. Anonymkode: a6c3b...166 Amen! Anonymkode: a4065...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:53 #8 Del Skrevet mandag kl 20:53 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det du som driver å går igjennom alle rasene i fci1 og spør om gemytt, væremåte og pelsstell? Det har vært så jævli mange tråder hvor det nevnes en eller flere gjeterhunder i det siste og det er det eneste ts lurer på. Er det ikke enklere å skrive hva du er ute etter? Eller aller helst sjekke med de aktuelle raseklubbene? Har du låst deg på at du skal ha en gjeterhund og nå jobber du deg gjennom lista for å finne den som er enklest å ha? I så fall: du skal ikke ha en gjeterhund. Anonymkode: a6c3b...166 Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Hvilken liste da? Anonymkode: 05e02...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:12 #9 Del Skrevet mandag kl 21:12 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Amen! Anonymkode: a4065...9a2 Amen til hva? Det var en god venninne som foreslo Chodsky Pes da jeg nevnte at jeg vurderte Australian shepherd som neste hunderase. Derfor spør jeg her om det er noen med erfaringer fra denne rasen og om det er mye forskjell mellom disse to hunderasene. Det står mye om Aussie men ikke så mye på CP. Jeg driver med vanlig lydighet, rallylydighet og agility. Har også tenkt å prøve nosework. Anonymkode: 05e02...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå