AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:07 #1 Del Skrevet mandag kl 08:07 Jeg skal skrive julekort til en eldre dame som bor på sykehjem. Hun blir veldig glad for julekort med bilde av mine barn, men jeg ønsker å skrive noe mer enn bare at jeg ønsker deg og dine god jul og et riktig godt nyttår, og håper du trives på sykehjemmet. Det skrev jeg i fjor, og nå har hun jo bodd der i litt over ett år så blir teit å dra den samme frasen opp igjen. Noen som har forslag? Jeg pleier å være god på dette, men nå er jeg helt fantasiløs.. Anonymkode: b437d...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:17 #2 Del Skrevet mandag kl 08:17 Min erfaring er at de eldre liker godt å få noen få setninger om andres hverdag. Det gjør at de føler seg inkluderte i deres liv "Nå er det juletid igjen, og vi koser oss med pepperkakebakst og å lage snølykter. I år har vi planer om å stå mye på skøyter hvis isen legger seg. Vi ønsker deg en riktig god jul...osv" Anonymkode: 70f5b...af0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:23 #3 Del Skrevet mandag kl 08:23 det er de 364 andre dagene som teller, ikke den ene med julekortet. legg ved et julebrev evt der du oppsummerer året, besøkene dere evt har hatt osv. Anonymkode: dc624...4d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:59 #4 Del Skrevet mandag kl 17:59 Kjære [Navn], Ønsker deg en riktig god jul og et godt nytt år! Jeg håper at juletiden bringer varme og glede inn i dagene dine. Tenk på alle de gode minnene du har skapt gjennom årene – de er som små stjerner som lyser opp vintermørket og minner oss om kjærlighet, fellesskap, og alle de fine stundene vi har delt med våre kjære. Måtte du få mange koselige øyeblikk, gode samtaler, og kanskje en ekstra god julegodbit eller to! Ta godt vare på deg selv, og vit at du er i tankene mine. Med varmeste julehilsener, [Navnet ditt] Anonymkode: 7f6f2...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:01 #5 Del Skrevet mandag kl 18:01 **1.** Kjære [Navn], Ønsker deg en fredfull jul fylt med varme og glede. Måtte juletiden bringe lys og små øyeblikk av lykke, og gi deg styrke og ro i hjertet. Takk for alle gode minner og smil du har delt med oss – de betyr mer enn ord kan si. Måtte det nye året bringe deg helse, kjærlighet og glede. Med hjertelige julehilsener, [Navnet ditt] --- **2.** Kjære [Navn], Julen er her, og det er tiden for varme tanker og gode ønsker. Jeg håper at dagene dine blir fylt med hyggelige stunder og at du får kjenne på ro og glede. Måtte det nye året gi deg mange små gleder og håp for fremtiden. Du er i tankene mine, og jeg sender deg all min kjærlighet. God jul og godt nytt år! [Navnet ditt] --- Kjære [Navn], Med ønske om en vakker jul som gir deg lys og varme i hverdagen. Håper du får tid til å tenke tilbake på gode minner og føler gleden av dem igjen. Du har vært til stor inspirasjon, og jeg setter stor pris på deg. Må det nye året bringe deg fred, god helse, og mange hyggelige stunder. Varme julehilsener, [Navnet ditt] Anonymkode: 7f6f2...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:05 #6 Del Skrevet mandag kl 18:05 Skriver du julekort allerede? Vi er ikke en gang i midten av november? Anonymkode: 1bc51...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krympeline Skrevet mandag kl 18:08 #7 Del Skrevet mandag kl 18:08 Ikke bruk forslagene over her i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå