AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #1 Del Skrevet 11. november 2024 Har i mange år hatt airpods pro, og vært kjempefornøyd. Men nå synger (skraper) de på siste verset. tenker å kjøpe et nytt par, men airpods4 eller pro2? Var ikke så mange valg sist jeg kjøpte, var liksom vanlig eller pro. har airpods max i tillegg, men de bruker jeg bare av og til, i spesielle settinger. Så vanlige airpods blir brukt mest. Anonymkode: 290d7...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #2 Del Skrevet 11. november 2024 Skraper? Som digitalstøy? Anonymkode: 092e6...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #3 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skraper? Som digitalstøy? Anonymkode: 092e6...d55 Ja, høres ut som fm-radio som er ute av frekvens Anonymkode: 290d7...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #4 Del Skrevet 12. november 2024 Ville kjøpt de nyeste Pro. Jeg har Pro 2, og de er merkbart bedre enn Pro. Anonymkode: a9d65...d4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. november 2024 #5 Del Skrevet 12. november 2024 Dersom du ønsker tett støydemping så er det Pro 2 som gjelder. Er ikke det viktig eller du ikke liker å putte noe inn i øret så er det AirPods 4 som gjelder. Pass på at du kjøper med USB-C etui. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå