AnonymBruker Skrevet mandag kl 01:05 #1 Del Skrevet mandag kl 01:05 Tanker? Anonymkode: c9980...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 01:07 #2 Del Skrevet mandag kl 01:07 På tide for deg å sove nå tenker jeg Anonymkode: 8b6d7...f91 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 01:09 #3 Del Skrevet mandag kl 01:09 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På tide for deg å sove nå tenker jeg Anonymkode: 8b6d7...f91 mulig det 😅 Anonymkode: c9980...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet mandag kl 01:10 #4 Del Skrevet mandag kl 01:10 Tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet mandag kl 01:28 #5 Del Skrevet mandag kl 01:28 Er vel strengt tatt de som klager minst....... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 01:58 #6 Del Skrevet mandag kl 01:58 TS, er nok mye sant i det du sier, er dessverre ofte slik. Det samme gjelder ofte i arbeid også. Normalt er det dem som har mest fravær, aldri stiller opp som krever og forlanger. Skal fortelle hvor tung/slitsom akkurat deres jobb er. Så min erfaring er som du skriver. Anonymkode: b8b31...4ca 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:26 #7 Del Skrevet mandag kl 09:26 Jeg ble alene i graviditeten fordi barnefar gikk fra meg, og på den tiden hadde jeg en kompis som ikke hadde vært i jobb på åresvis og bare tok svarte strøjobber i tillegg til pengene fra nav. Han klarte en dag å si til meg at det var så synd att jeg nå ble alenemor, for alenemødre sugde Statskassen tom for penger og var en belastning for samfunnet. Kan legge til at jeg på den tiden var i 100% jobb. Anonymkode: 1d2f9...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:29 #8 Del Skrevet mandag kl 09:29 Ja, rikingene klager temmelig mye! Anonymkode: 4541d...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:30 #9 Del Skrevet mandag kl 09:30 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ble alene i graviditeten fordi barnefar gikk fra meg, og på den tiden hadde jeg en kompis som ikke hadde vært i jobb på åresvis og bare tok svarte strøjobber i tillegg til pengene fra nav. Han klarte en dag å si til meg at det var så synd att jeg nå ble alenemor, for alenemødre sugde Statskassen tom for penger og var en belastning for samfunnet. Kan legge til at jeg på den tiden var i 100% jobb. Anonymkode: 1d2f9...95a Sprøtt, lite selvinnsikt der i gården🙊 Anonymkode: 51518...413 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:32 #10 Del Skrevet mandag kl 09:32 Ja det er de som rømmer landet for at de må betale skatt på de få pengene de har. Det er vel heller slik at de som har mer klager på de som har mindre. Har til og med meninger om hva de skal bruke penger på Anonymkode: 09dad...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:33 #11 Del Skrevet mandag kl 09:33 Nei, ingen tanker om det. Anonymkode: 1e057...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:39 #12 Del Skrevet mandag kl 09:39 Det er mest de som tjener mest. Pensjonister tør ikke å klage Anonymkode: b6494...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Del Skrevet 17 timer siden Helt enig, har tenkt på det samme. Å de som er uenig her er nok de som faller under den paraplyen gitt Anonymkode: 81a08...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #14 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 2.05): De som bidrar minst til samfunnet, klager mest. Anonymkode: c9980...12c ..og får mest.... 🤬 Anonymkode: aa6b1...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå