AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:07 #1 Del Skrevet mandag kl 00:07 En ekte maskulin mann, vil være «mann» nok til å ta seg sammen. Sånn vil det alltid være. Enige? Anonymkode: 040b9...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet mandag kl 00:11 #2 Del Skrevet mandag kl 00:11 Tror du har misforstått noe veldig her. Det å vise følelser er en styrke, ikke en svakhet. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet mandag kl 00:11 #3 Del Skrevet mandag kl 00:11 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En ekte maskulin mann, vil være «mann» nok til å ta seg sammen. Sånn vil det alltid være. Enige? Anonymkode: 040b9...ee6 Lol, trodde ikke Andrew Tate snakket norsk... 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:20 #4 Del Skrevet mandag kl 00:20 Nei. En ekte mann kan også snakke om og bearbeide følelser. Anonymkode: bb5d4...57b 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:28 #5 Del Skrevet mandag kl 00:28 Ser på slike menn som ikke viser følelser som noen med en skjør maskulinitet som ofte knuses lett. Jeg er nok litt for gammel til at roboter er min greie, men hver sin lyst ts Anonymkode: fdb4d...d7f 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet mandag kl 00:32 #6 Del Skrevet mandag kl 00:32 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): En ekte maskulin mann, vil være «mann» nok til å ta seg sammen. Sånn vil det alltid være. Enige? Anonymkode: 040b9...ee6 La oss kun være enige om å være uenige her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet mandag kl 00:34 #7 Del Skrevet mandag kl 00:34 Selvfølgelig er dette feil. Det er selvfølgelig IKKE en svakhet å vise sårbarhet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:36 #8 Del Skrevet mandag kl 00:36 SPOCA skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig er dette feil. Det er selvfølgelig IKKE en svakhet å vise sårbarhet. Svakheten er å være sårbar i utgangspunktet. Er man det, er det noe helt annet. Anonymkode: 9b348...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:36 #9 Del Skrevet mandag kl 00:36 Det kommer helt an på rollen og situasjonen. Skulle det bli krig i Norge trenger man en sterk general som står der stoisk og viser det beste av maskulinitet. Med sin kone vil den mannen kunne vise følelser hvis settingen er riktig. Anonymkode: 4fab9...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet mandag kl 00:38 #10 Del Skrevet mandag kl 00:38 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Svakheten er å være sårbar i utgangspunktet. Er man det, er det noe helt annet. Anonymkode: 9b348...5f2 Det må du gjerne få lov til å mene. Jeg velger å være uenig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:39 #11 Del Skrevet mandag kl 00:39 SPOCA skrev (Akkurat nå): Det må du gjerne få lov til å mene. Jeg velger å være uenig. Hva er det å være uenig i? Er man sårbar, er det ok å vise dette. Det beste er da å ikke være sårbar. Anonymkode: 9b348...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:40 #12 Del Skrevet mandag kl 00:40 Har man et veldig utpreget behov for å leve opp til en innbilt ''maskulin rolle'' vil jeg jo si man er rimelig skjør i utgangspunktet. Sterke menn er stødige i hvem de er og må ikke leve ''påtatt'' for å føle seg fullverdig og maskulin. Greit å være skjør også, men synes at noen som viser følelser er sterkere enn de som holder på dem fordi det sårer egoet deres å være åpen. Anonymkode: 1729d...4cc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:46 #13 Del Skrevet mandag kl 00:46 Husker første gangen jeg ble med mannen min på et seminar i hans jobb der jeg var følge. Vi hadde vært gift i over 15 år. Fikk helt sjokk over denne utgaven av ham der han var tydelig en del av lederne som de ansatte hadde stor respekt for. Han ble lyttet til med en gang han åpnet munnen og han nølte ikke med noe. Hadde så langt bare kjent ham i utgaven på hjemmebane som snill, følsom og kjærlig. Ble nesten nyforelsket🤩 Anonymkode: 27cad...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:50 #14 Del Skrevet mandag kl 00:50 Nei. Helt uenig. En mann som ikke er i kontakt med følelsene sine, er en feigskit. Anonymkode: 336d8...29a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:55 #15 Del Skrevet mandag kl 00:55 Denne holdningen er en stor grunn for at det er så mange menn som tar livet sitt Anonymkode: 513a2...b40 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:30 #16 Del Skrevet mandag kl 11:30 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Husker første gangen jeg ble med mannen min på et seminar i hans jobb der jeg var følge. Vi hadde vært gift i over 15 år. Fikk helt sjokk over denne utgaven av ham der han var tydelig en del av lederne som de ansatte hadde stor respekt for. Han ble lyttet til med en gang han åpnet munnen og han nølte ikke med noe. Hadde så langt bare kjent ham i utgaven på hjemmebane som snill, følsom og kjærlig. Ble nesten nyforelsket🤩 Anonymkode: 27cad...2b3 Selvfølgelig. Kvinner liker autoriteter. Anonymkode: 1e05d...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet mandag kl 15:17 #17 Del Skrevet mandag kl 15:17 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva er det å være uenig i? Er man sårbar, er det ok å vise dette. Det beste er da å ikke være sårbar. Anonymkode: 9b348...5f2 Jeg synes man burde kunne være sårbar. Så jeg er jo åpenbart uenig med deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:18 #18 Del Skrevet mandag kl 15:18 Ja, desverre opplevd at dette er en holdning mange kvinner har. Sant er det selvsagt ikke Anonymkode: 21897...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet mandag kl 15:25 #19 Del Skrevet mandag kl 15:25 Ikke enig i det hele tatt. Og for å være like frampå som en litt lenger oppi her, er du av den formeninga at det å vise sårbarhet, følelser etc er er svakhet og at menn som gjør det ikke er "ekte mann nok", så bidrar du til det høye selvmordtallet blant gutter og menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:30 #20 Del Skrevet mandag kl 15:30 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Denne holdningen er en stor grunn for at det er så mange menn som tar livet sitt Anonymkode: 513a2...b40 Nettopp. Så synes slike kommentarer er stygge, for veldig mange tør ikke være sårbar pga slike holdninger, og mange opplever også negativ respons når de først åpner seg, på en måte kvinner ikke opplever. Selv mange menn rakker på andre menn som viser følelser Anonymkode: 21897...046 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå