AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:54 #1 Del Skrevet søndag kl 23:54 Jeg trenger noen tips om podkaster uten for mye fjas, men godt innhold.. Gjerne om psykologi, dating og om livet generelt.. Kvinne 49 😃 Anonymkode: 00b55...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet mandag kl 00:01 #2 Del Skrevet mandag kl 00:01 Vil du si at True Crime går under psykologi? Ialefall så har jeg masse tips. Henrettelsespodden er jo ganske bra. Handler om livet generelt for 100++ år siden. Om folk som ble henrettet i Norge. Da får man litt historie samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:11 #3 Del Skrevet mandag kl 00:11 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg trenger noen tips om podkaster uten for mye fjas, men godt innhold.. Gjerne om psykologi, dating og om livet generelt.. Kvinne 49 😃 Anonymkode: 00b55...351 Wofgang wee , lørdagsrådet liker jeg godt, også morsom , peder kjøs, Anonymkode: 38218...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå