Gå til innhold

Er det mange skilte som har som ikke ønsker forhold?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt sex med samme mann i snart 5 år, kun korte besøk.  Han har helt fra starten av vørt veldig tydelig på at han ikke vil ha noe nytt forhold, samme har har jeg. Vi begge har barn som begynner å bli store.  Vi gjør ikke annet enn å ha fantastisk sex, litt snakk, nok til at vi vet litt om hverandre men ikke de dypeste tingene. Vi er begge ikke alltid super tilgjengelig, treffes ca 1 gang i mnd bare for å få behovene våres. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg spør om her men den siste tiden har jeg tenkt at jeg kanskje kunne åpne meg litt mer og kanskje prøve å få litt følelser. Han er absolutt en flott fyr. 

Er det mulig at han plutselig vil ha et forhold. Er det bien menn der som har vørt super alergisk mot forhold etter skilsmisse som alikevel ga det en sjans? 

Anonymkode: c78b5...6af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen liker å pule rundt uten forpliktelser, og du har gitt han i pose og sekk i 5 hele år. Selfølgelig er han ikke interessert i et forhold med deg når du allikevel gir bort melka gratis. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alle kan opprettholde en flott fasade av seg selv når man ikke er dyp og møtes så sjeldent. Skuespill er ikke så vanskelig når man slipper å holde maska lenge av gangen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, 41. Skilt. Jeg ser helt ærlig ikke poenget med et forhold når man har apper som Tinder og Happn. Jeg har allerede barn, så det er ikke noe jeg kjenner press på. Forhold med en rundt min egen alder eller kos med kvinner helt nede i tidlig tyveårene? Kjempelett valg, jeg trenger ikke å tenke over det en gang.

Anonymkode: fd155...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni. Er du en typisk sånn en mann? Er du da også en giver eller han som bare skal tømme seg og gå. Slik du svarer så er jo menn bare drit. Vi er jo tydelig begge 2 her på at vi ikke vil ha noe forhold/forpliktelser.  Er ikke sånn at jeg bryr meg så enormt. Men den siste tiden så har jeg savnet å ha noe mer nærhet enn det jeg får. Og da kunne han vært en type jeg kunne falt på. Selvsagt er det ikke bare ting han sier som gjør at jeg synes om han,  er selvsagt også ting jeg ser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Er det mulig at han plutselig vil ha et forhold. Er det bien menn der som har vørt super alergisk mot forhold etter skilsmisse som alikevel ga det en sjans? 

Ja, det er mulig at han plutselig vil ha et forhold. Ja, det er noen menn som ikke vil ha noe nytt forhold. Det er faktisk bare en måte å finne ut om mannen du vurderer er i en av disse leirene. Du må ta sjansen og spørre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mann, 41. Skilt. Jeg ser helt ærlig ikke poenget med et forhold når man har apper som Tinder og Happn. Jeg har allerede barn, så det er ikke noe jeg kjenner press på. Forhold med en rundt min egen alder eller kos med kvinner helt nede i tidlig tyveårene? Kjempelett valg, jeg trenger ikke å tenke over det en gang.

Anonymkode: fd155...ae6

Noen er bare så kalde.

I mine øyne er det rart at noen finner det givende å bare ligge rundt med kreti og pleti, uten mål og mening. Ende opp alene som godt voksen, og tusle rundt for seg selv resten av livet.

For meg handler det om kjærlighet. Jeg er også skilt, og vi har barn sammen (nå voksne). Likevel ønsker jeg meg en partner som jeg kan dele alt med, en hånd som finner min når vi er ute på tur sammen, en å dele alt i hverdagen med. Uten dette synes jeg livet blir så tomt. Det er ikke det samme med bare venner og familie, selv om jeg har det helt ålreit med det nettverket jeg har rundt meg.

Anonymkode: 0e86e...894

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har hatt sex med samme mann i snart 5 år, kun korte besøk.  Han har helt fra starten av vørt veldig tydelig på at han ikke vil ha noe nytt forhold, samme har har jeg. Vi begge har barn som begynner å bli store.  Vi gjør ikke annet enn å ha fantastisk sex, litt snakk, nok til at vi vet litt om hverandre men ikke de dypeste tingene. Vi er begge ikke alltid super tilgjengelig, treffes ca 1 gang i mnd bare for å få behovene våres. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg spør om her men den siste tiden har jeg tenkt at jeg kanskje kunne åpne meg litt mer og kanskje prøve å få litt følelser. Han er absolutt en flott fyr. 

Siden barna deres er i ferd med å bli store så er dere kanskje klare for en ny fase?

Det går jo an å lufte det med han. Vær ærlig! Si at du er fornøyd med sånn det funker nå, men at du er nysgjerrig på om det kan bli noe mer mellom dere. Prøv deg fram forsiktig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han villet mer hadde han tatt initiativ. Nå har han fått alt det fine fra å være i et forhold uten forpliktelser, hvorfor skal han ønske å forandre dette? 

Her må du kanskje begynnte å kikke rundt dersom du ønsker noe mer. Kun på denne måten vil du kanskje vekke noe i han, da det som regel er ved å miste noe de setter pris på er det som vil føre til en forandring. Men da må du faktisk være villig til å gå. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig å våkne noen som hadde noe fornuftig og saklig. Jeg veksler litt med følelser mine. Jeg vil vel egentlig ikke vøre singel resten av livet, men jeg vil i hvert fall ikke nlte en ny mann, for så at det skal bli slutt igjen. Har jonaldri opplevd et forhold uten at det blir slutt. 

Hans yngste kan i teorien være ute av hus om 5 år mens jeg ligger noen år etter. Jeg ønsker ikke at mine barn skal få en stefar, de har en god pappa, en som også betyr mye for meg selv om vi ikke er sammen. 

Kanskje jeg skal være stille en periode og se hva som skjer..? Se om jeg vil skikke rundt eller om det faktisk er greit å være alene. Vil jo alltid ha barna❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen er bare så kalde.

I mine øyne er det rart at noen finner det givende å bare ligge rundt med kreti og pleti, uten mål og mening. Ende opp alene som godt voksen, og tusle rundt for seg selv resten av livet.

For meg handler det om kjærlighet. Jeg er også skilt, og vi har barn sammen (nå voksne). Likevel ønsker jeg meg en partner som jeg kan dele alt med, en hånd som finner min når vi er ute på tur sammen, en å dele alt i hverdagen med. Uten dette synes jeg livet blir så tomt. Det er ikke det samme med bare venner og familie, selv om jeg har det helt ålreit med det nettverket jeg har rundt meg.

Anonymkode: 0e86e...894

Jeg synes ikke jeg er kald som ikke ønsker forhold. Jeg er kvinne. Jeg trives i mitt eget selskap, har masse jobb, sosialt med andre npr jeg ønsker, mye familie og godt forhold med barnefar. Og jeg ønsker at vi skal være en familie selv om vi ikke er sammen. Har selv en mor som har vært alene sidennhun var 30 år, hun var noen år kanskje lott ensom men så fikk hun barnebarn og plutselig var det boen som trengte henne igjen. 

Jeg er bare veldig usikker på om det er dette jeg ønsker for meg selv. Samtdig så tørr jeg ikke p slippe en ny mann. Ingen vil jo noengang komme meg nærmere en barne faren. Så hva er poenget da? Jeg vet ikke hvor jeg vil hen med dette innlegget. Nysjerrig. Tenker at denne mannen skulle jeg møtt før livet begynte.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var hyggelig å våkne noen som hadde noe fornuftig og saklig. Jeg veksler litt med følelser mine. Jeg vil vel egentlig ikke vøre singel resten av livet, men jeg vil i hvert fall ikke nlte en ny mann, for så at det skal bli slutt igjen. Har jonaldri opplevd et forhold uten at det blir slutt. 

Men det situationshipet du er i vil jo garanert gå over, så her skjønner jeg ikke helt hva du tenker? Han vil jo gå straks han møter noen han får følelser for, da er han ferdig med deg. Eller om han møter noen han får bedre sex med.  Og siden du lurer på om det er mulig at han kan få følelser så virker det som du har begynt å få følelser for han? og da er du allerede ute og kjøre her, vennen. Jeg ville avsluttet det der før du blir mer såret.

Anonymkode: 562ec...8d7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men det situationshipet du er i vil jo garanert gå over, så her skjønner jeg ikke helt hva du tenker? Han vil jo gå straks han møter noen han får følelser for, da er han ferdig med deg. Eller om han møter noen han får bedre sex med.  Og siden du lurer på om det er mulig at han kan få følelser så virker det som du har begynt å få følelser for han? og da er du allerede ute og kjøre her, vennen. Jeg ville avsluttet det der før du blir mer såret.

Anonymkode: 562ec...8d7

Følelser tror jeg vi begge har hatt en stund som vi skrur av i det dene går ut døra. Hadde ikke holdt på med han om jeg ikke brydde meg noe om ban. Skal nok mye til før han kan såre meg da jeg er til nå har vært veldig bestemt på at jeg ikke vil/kan mer på grunn av livssituasjon. Mine  og  dine opllegget kjenner jeg ikke er noe for meg. Samtidig som jeg kjenner at jeg egentlig i det siste har ønsket mer men hva kan da det bli? Føler jeg er for ung til å ha et pensjonist forhold. (Slike gamle som har en fast "venn") ei skrue her, jeg vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å svare på spørsmålet i overskriften; Jeg ønsker ikke et nytt forhold. Har vært skilt i åtte år nå, og har ikke vært på en eneste date en gang. Ønsker ikke noe nytt. Klarer meg fint alene og trives med det. Fikk nok av forhold med eksmannen. Det var 18 slitsomme år.

Kan tenke meg det er mange menn som tenker likedan, men som likevel vil ha bare sexen. Menn generelt er vel mer avhengig av jevnlig tilgang til akkurat den biten, så de vil ikke ha forhold, men finner seg en FF.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (Akkurat nå):

For å svare på spørsmålet i overskriften; Jeg ønsker ikke et nytt forhold. Har vært skilt i åtte år nå, og har ikke vært på en eneste date en gang. Ønsker ikke noe nytt. Klarer meg fint alene og trives med det. Fikk nok av forhold med eksmannen. Det var 18 slitsomme år.

Så bra for deg;) men får du noe nærhet noe sted? Eller er du bare uten alt det derre? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så bra for deg;) men får du noe nærhet noe sted? Eller er du bare uten alt det derre? 

Og hva mener du med "nærhet"? Sex? Kall en spade for en spade.

Nei, jeg trenger ikke det. Klarer meg fint alene som sagt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Følelser tror jeg vi begge har hatt en stund som vi skrur av i det dene går ut døra. Hadde ikke holdt på med han om jeg ikke brydde meg noe om ban. Skal nok mye til før han kan såre meg da jeg er til nå har vært veldig bestemt på at jeg ikke vil/kan mer på grunn av livssituasjon. Mine  og  dine opllegget kjenner jeg ikke er noe for meg. Samtidig som jeg kjenner at jeg egentlig i det siste har ønsket mer men hva kan da det bli? Føler jeg er for ung til å ha et pensjonist forhold. (Slike gamle som har en fast "venn") ei skrue her, jeg vet. 

Situasjonshipet... den var ny for meg. Den beste sexen for meg og jeg tror for de fleste er jo den man har med en man kjenner og er trygg på. Spenningen derimot er kanskje gøyere med noe nytt når man kan.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (3 minutter siden):

Og hva mener du med "nærhet"? Sex? Kall en spade for en spade.

Nei, jeg trenger ikke det. Klarer meg fint alene som sagt.

Sex kan man jo fint klare seg selv med om man trenger. Tenker mer kroppslig nærhet. Kosen, kropper mot hverandre. Total pakken kanskje sex med en annen gir fremfor bare orgasmen når man ordner seg sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det store problemet er at man ofte går inn i en ny livsfase etter en skillsmisse : det er mindre behov for en partner.

Du har ofte fått det antall barn du ønsker, og det er ikke mote  for å ta en tredje autoritetsperson inn i barns liv lenger, hvilket skaper støy. Du er blitt såpass trygg på deg selv, og har utviklet dine særegenheter ; det å finne noen som passer inn i det hullet ex'en etterlot seg, er ikke bare vanskelig, men det er ofte deler av det som gjør at det blir brudd.  

Hvis jeg ble skilt nå, hadde det ikke vært en sjangs i svarte h jeg ville gått inn i ett nytt forhold, uansett hvor forelsket jeg ville være.

Ta vare på hva du har: med den møtefrekvensen dere har, vil jeg forutsi at dere ville få problemer veldig fort hvis dere gjør noe mer forpliktende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å kutte han ut. Han vil sannsynligvis ikke ha forhold. Jeg hadde en sånn i kort tid, akkurat slik du beskriver. 

Det er veldig mange menn som vil ha det sånn, jeg ga det et forsøk og vet nå definitivt jeg ikke vil ha det slik. 

Vil ha noen å reise og dele opplevelser med, noen som tør å vise meg fram, som jeg kan ha det gøy med i hverdagen, ikke bare noen å pule med. 

Min unnskyldning er vel at jeg har slitt med noe psykisk, som gjorde at jeg hadde hinsides sex behov og da var han " passe" til oppgaven, men nå som jeg er frisk kan jeg se at det ikke var det beste jeg kunne ha gjort mot meg selv. 

Jeg er der nå at jeg ikke vil ha noe mann med mindre jeg vet vi er "ment for hverandre". Det må være sånn " one in a million". Heller alene ellers. 

Tror vi skilte kvinner kunne heller brukt tid sammen, vil gjerne finne andre skilte kvinner som vil gjøre artige ting sammen. 

Anonymkode: 56def...5d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...