AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #1 Skrevet 10. november 2024 Han er ikke den som tenker mest på gaver og bryr seg så veldig, men mitt kjærlighetsspråk er gaver. Jeg tenkte å gi en kurv med litt forskjellig. Forslag til hva jeg kan ha oppi? Jeg har tenkt på et magasin om fiske/biler (hans store interesserer), flax lodd og hans favoritt sjokolade. Flere forslag? Det skal ikke være en altfor dyr gave. Anonymkode: 1b770...4b8
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #2 Skrevet 10. november 2024 En kopp han kan ha med på jobb? Finnes masse søte kopper med tekst. Så kan han tenke på deg mens han er på jobb 😊 Lomme varmer? Anonymkode: 4e70d...7dd
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #3 Skrevet 10. november 2024 Ååå glemte å nevne refleks. Du passer på han så han er trygg vettu. Anonymkode: 4e70d...7dd
Bombasi Skrevet 10. november 2024 #4 Skrevet 10. november 2024 (endret) Synes det høres bra ut Andre ting du kan ha i: Øl/Vin, nøtter, potetgull, drops, tyggis, sokker, boksere, lue, hansker, barberutstyr, deo, såpe, enkel verktøy/tilbehør, spylevæske, agn, tobakk... alt etter hva han liker, bruker og trenger... og så finner du sikkert noe snadder på Kondomeriet eller lignende - hvis det er noe, eller et gavekort på massasje fra deg.. Endret 10. november 2024 av Bombasi
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #5 Skrevet 10. november 2024 Juleøl/brus, deo, parfyme, deilig dusjsåpe, ansiktskrem, boxer Anonymkode: 5c127...5d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå