Gå til innhold

Er det noen som vet hvordan jeg kan kjøpe noe fra John Lewis i Storbritannia?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å kjøpe en vare fra John Lewis i Storbritannia, men jeg har lagt merke til at de ikke tilbyr internasjonal frakt. Da jeg bodde i Storbritannia, handlet jeg ofte hos lokale forhandlere som M&S og Boots. Har noen råd om hvordan jeg kan bestille fra John Lewis mens jeg bor i utlandet?

Anonymkode: 1a515...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vurderte å bruke Forward2me, men så oppdaget jeg at ganske mange på Reddit delte dårlige erfaringer, så det fikk meg til å tenke meg om

Har du prøvd dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahmedkmj skrev (23 timer siden):

Jeg vurderte å bruke Forward2me, men så oppdaget jeg at ganske mange på Reddit delte dårlige erfaringer, så det fikk meg til å tenke meg om

Har du prøvd dem?

Nei har ikke prøvd dem, har prøvd noe lignenede fra USA men var ikke samme firma

Anonymkode: 905cb...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå svarer jeg ikke på eksakt det du spør om. Men har som deg bodd i Storbritannia, så har mange faste produkter og merker jeg foretrekker. 

Løser det ved å peile ut rimelige flybiletter, og kjøpe ekstra bagasje. Foretrekker en overnatting eller to, men har også reist på dagstur. Har en liste jeg har supplert over tid, og jobber meg gjennom den. Er rimeligere enn å drive å bestille. Ikke bare får jeg tak i produkter som ikke selges i Norge, men også noen av favorittene mine til en mye lavere pris, som tjener inn flybilletten i seg selv. 

Anonymkode: aea20...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...