AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:11 #1 Del Skrevet søndag kl 21:11 Jeg ønsker å kjøpe en vare fra John Lewis i Storbritannia, men jeg har lagt merke til at de ikke tilbyr internasjonal frakt. Da jeg bodde i Storbritannia, handlet jeg ofte hos lokale forhandlere som M&S og Boots. Har noen råd om hvordan jeg kan bestille fra John Lewis mens jeg bor i utlandet? Anonymkode: 1a515...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:21 #2 Del Skrevet søndag kl 21:21 Du kan bruke en fowarder som for eksempel https://www.forward2me.com/retailers/john-lewis-uk/review/ Anonymkode: 905cb...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ahmedkmj Skrevet søndag kl 21:28 #3 Del Skrevet søndag kl 21:28 Jeg vurderte å bruke Forward2me, men så oppdaget jeg at ganske mange på Reddit delte dårlige erfaringer, så det fikk meg til å tenke meg om Har du prøvd dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:23 #4 Del Skrevet mandag kl 21:23 ahmedkmj skrev (23 timer siden): Jeg vurderte å bruke Forward2me, men så oppdaget jeg at ganske mange på Reddit delte dårlige erfaringer, så det fikk meg til å tenke meg om Har du prøvd dem? Nei har ikke prøvd dem, har prøvd noe lignenede fra USA men var ikke samme firma Anonymkode: 905cb...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:37 #5 Del Skrevet i går, 05:37 Nå svarer jeg ikke på eksakt det du spør om. Men har som deg bodd i Storbritannia, så har mange faste produkter og merker jeg foretrekker. Løser det ved å peile ut rimelige flybiletter, og kjøpe ekstra bagasje. Foretrekker en overnatting eller to, men har også reist på dagstur. Har en liste jeg har supplert over tid, og jobber meg gjennom den. Er rimeligere enn å drive å bestille. Ikke bare får jeg tak i produkter som ikke selges i Norge, men også noen av favorittene mine til en mye lavere pris, som tjener inn flybilletten i seg selv. Anonymkode: aea20...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå