andreator Skrevet søndag kl 20:52 #1 Del Skrevet søndag kl 20:52 Jeg har lyst til å overraske mannen min med 50 års gave til Skottland. Han har alltid hatt lyst til å reise dit. Er det noen som har forslag til hva vi bør oppleve, spisesteder, overnatting mm. Tenker å være borte i 5 dager. Blir glad for alt av tips 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormur Skrevet søndag kl 21:06 #2 Del Skrevet søndag kl 21:06 Skottland er fantastisk! Edinburgh er ein bra plass å starte. Rusle rundt i gamlebyen er heilt supert, gå ikkje glipp av Edinburgh Castle. Det er massevis av flotte restauranter der, så det kjem an på kva de likar. «Angels with bagpipes» rett ved Edinburgh castle har god mat (inkludert haggis!). Mimi’s Bakehouse har god lunsj. Du må innom fargerike Cockburn Street. Leig bil og køyr nordover mot Inverness. Vi budde på Glengarry Castle Hotel på veg dit- varmt anbefalt! https://maps.app.goo.gl/SCv1gVcq7rNcdUNDA?g_st=com.google.maps.preview.copy https://www.glengarry.net Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linny1111 Skrevet søndag kl 21:51 #3 Del Skrevet søndag kl 21:51 Jeg bor i Edinburgh. Er bedre om du sier hva han/dere er interessert i, så gir jeg tips basert på det. Jeg kan anbefale den beste nattklubben eller den beste tredagers gåturen liksom, men det spørs jo hva dere liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:23 #4 Del Skrevet mandag kl 12:23 Skottland er nydelig, og bør oppleves! Har selv kun vært i Edinburgh, Aberdeen, og Glasgow, og aldri sett naturen - som nok er et must! Fly til Edinburgh, ta toget til Glasgow og opplev den byen også. Hva som MÅ oppleves, kommer an på hva dere liker. Jeg liker å bare gå på pub´er og vandre gatelangs, og ta ting som det kommer. Er mindre opptatt av museeum, men mer opptatt av å oppleve kulturen sånn i det daglige. Det er flere flotte turmuligheter i/utenfor Glasgow og Edinbugh. Google hiking + glasgow og hiking + edinburgh for forslag. Anonymkode: 8973f...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Hvis han er glad i whisky er vel et destilleri verdt å besøke. Eventuelt melde dere inn i SWS og gå på en av klubbene deres. Anonymkode: 2936d...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Litt mer generelt, men Edinburgh er ofte den billigste byen å fly til. I tillegg er det kjempe koselig by med mange restauranter fra hele verden. Anonymkode: 7009b...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå