Alis123 Skrevet mandag kl 21:47 #21 Del Skrevet mandag kl 21:47 For meg funket det best å bare slutte på dagen. Har hjulpet å rulle en liten bit kjøkkenpapir og legge den under leppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:06 #22 Del Skrevet tirsdag kl 06:06 Alis123 skrev (8 timer siden): For meg funket det best å bare slutte på dagen. Har hjulpet å rulle en liten bit kjøkkenpapir og legge den under leppa. Lurt! Det må teste! Anonymkode: b7647...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:09 #23 Del Skrevet tirsdag kl 06:09 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det funka for meg. Røykte, og gikk over til snus, nikotintyggis og nikotinspray. Brukte gradvis mindre og etter 6 mnd er jeg ferdig med alt. Røyk er det mest skadelige du kan gjøre med kroppen din, snus er ikke i nærheten. Anonymkode: 95db5...3b8 Nei, det er sant at røyk er mye mer skadelig for helsen. Men utfordringen med snus er jo tenner og tannkjøtt. Ser det veldig godt på tannkjøttet. Anonymkode: b7647...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:11 #24 Del Skrevet tirsdag kl 06:11 Jeg bare kuttet det helt med en gang. 8 mnd siden nå. Anonymkode: a2a79...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå