Gå til innhold

Digipost

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt en undersøkelse,  og fikk vite at svaret skulle sendes i digipost.  Jeg har ikke noe digipost,  og lurer på hvor svaret da blir sendt? Forventer svar neste uke....

Anonymkode: 4732d...44c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du ikke har Digipost? Prøvd å logge deg inn for å sjekke om du har tilgang? Sendes det som Digipost ig du ikke åpner dokumentet på, tror det er to uker, så sendes det i posten. Tar derfor en del lenger tid. Fastlegen pleier å få kopi, du kan kanskje få svaret fra fastlegen din?

Anonymkode: 2b93d...dfd

Skrevet

Men hvorfor har du ikke Digipost? Har du ikke BankID?

Anonymkode: ad5b8...52d

• Liker 1
Skrevet

man får epikriser inn på helsenorge.no så hvorfor ikke svar på undersøkelser..de elsker jo å gjøre det vanskéligst mulig , så hvis du haddé vært student et sted i landet og folkeregget et annet sted så kan du banne på at de hadde séndt resultatet i brev til folkéregga adresse.

Skrevet
Baktus2024 skrev (4 minutter siden):

man får epikriser inn på helsenorge.no så hvorfor ikke svar på undersøkelser..de elsker jo å gjøre det vanskéligst mulig , så hvis du haddé vært student et sted i landet og folkeregget et annet sted så kan du banne på at de hadde séndt resultatet i brev til folkéregga adresse.

Nå er de forpliktet til å bruke folkeregistrert adresse om du ikke avtaler noe annet, så ser ikke hvorfor du tenker det er å gjøre det vanskeligst mulig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå er de forpliktet til å bruke folkeregistrert adresse om du ikke avtaler noe annet, så ser ikke hvorfor du tenker det er å gjøre det vanskeligst mulig.

hvilken eksempel var det jeg beskrev i innlegget mitt da ? du kan jo gjøre et forsøk på å lese innlegget.

Skrevet

Hvis du ikke har Digipost kommer den som brevpost i postkassa. De kan heller ikke sende noe digitalt til deg dersom du ikke har opprettet konto, så det kommer direkte i postkassa, det tar ikke ukesvis. 

Anonymkode: e5c12...d25

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ikke har digipost eller eboks går det nok til Altinn. Hvis du ikke åpner det der på 40 timer, blir det printet og sendt til deg i posten.

Anonymkode: 666c0...a63

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Har tatt en undersøkelse,  og fikk vite at svaret skulle sendes i digipost.  Jeg har ikke noe digipost,  og lurer på hvor svaret da blir sendt? Forventer svar neste uke....

Hva slags undersøkelse? Sykehus, lege, hva? Gjetteleken er ikke ok å leke om du vil ha skikkelige svar. 
Men har du ikke Digipost, så kommer det i brevkassen din. Eller på Helsenorge.no

Anonymkode: f268f...af0

Skrevet
Baktus2024 skrev (7 timer siden):

hvilken eksempel var det jeg beskrev i innlegget mitt da ? du kan jo gjøre et forsøk på å lese innlegget.

Jeg leste innlegget. Du skrev at de bruker folkeregistrert adresse selvom du studerer annet sted. Og ja, det gjør de fordi de er forpliktet til det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva slags undersøkelse? Sykehus, lege, hva? Gjetteleken er ikke ok å leke om du vil ha skikkelige svar. 
Men har du ikke Digipost, så kommer det i brevkassen din. Eller på Helsenorge.no

Spesialist 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men hvorfor har du ikke Digipost? Har du ikke BankID?

Anonymkode: ad5b8...52d

Har bankid, men ikke opprett digipost.  Har tilgang på altinn og Helsenorge.  Beskjed var at en evnt ekstra time ville sendes på Helsenorge, ellers svar i digipost. Aldri fått noe beskjed om at jeg har mottatt noe digipost.  Får mye i altinn

Skrevet

Opprett digipost da, problem solved. 

Anonymkode: e4008...02c

• Liker 5
Skrevet

www.digipost.no. kjempelett ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Spesialist 

Ja, her skal man fortsette å leke gjetteleken, inne på et sykehus eller utenfor sykehus?

Henvend deg til henvisende lege og be om å få svaret tilsendt på brevpapirpost, da, problemet løst. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, her skal man fortsette å leke gjetteleken, inne på et sykehus eller utenfor sykehus?

Henvend deg til henvisende lege og be om å få svaret tilsendt på brevpapirpost, da, problemet løst. 

Utenfor sykehus 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...