AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #1 Del Skrevet 10. november 2024 Er det noen som vet hvor lang tid det tar å få tilbake penger fra Brilleland? Jeg benyttet meg av en angrefrist og byttet ut progressive briller med vanlige avstandsglass, og skulle få mellomlegget tilbake. Jeg fylte ut et skjema og skrev bl.a kontonr. Om et par dager er dette to uker siden, og jeg har fortsatt ikke fått pengene. Er det normalt at det tar så lang tid? Aner ikke hvor mye jeg får igjen heller🤔 Anonymkode: 7b73b...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #2 Del Skrevet 10. november 2024 Når det har tatt lang tid for meg, då gar jeg bare spurt i butikken. Dette var i en annen butikk, men de sjekket det opp, og så at tilbakebetaling ikke var gjort, så ordnet de det der og da, og då fikk jeg beskjed om å ringe om ikke pengene var på konto om 2 dager. Anonymkode: ecd42...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #3 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Når det har tatt lang tid for meg, då gar jeg bare spurt i butikken. Dette var i en annen butikk, men de sjekket det opp, og så at tilbakebetaling ikke var gjort, så ordnet de det der og da, og då fikk jeg beskjed om å ringe om ikke pengene var på konto om 2 dager. Anonymkode: ecd42...ab6 Da skal jeg høre i butikken imorra dersom pengene fortsatt ikke har kommet inn. Takk for svar😊 Anonymkode: 7b73b...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #4 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen som vet hvor lang tid det tar å få tilbake penger fra Brilleland? Jeg benyttet meg av en angrefrist og byttet ut progressive briller med vanlige avstandsglass, og skulle få mellomlegget tilbake. Jeg fylte ut et skjema og skrev bl.a kontonr. Om et par dager er dette to uker siden, og jeg har fortsatt ikke fått pengene. Er det normalt at det tar så lang tid? Aner ikke hvor mye jeg får igjen heller🤔 Anonymkode: 7b73b...4ab Vet du hvem som kan svare deg på spørsmålet ditt? Brilleland. Vanligvis når jeg får penger i retur fra en butikk så er pengene på konto enten samme dag eller påfølgende dag. Ikke umulig at her kan være skjedd en feil. Ring eller send melding og spør, da vel? Anonymkode: 5dc13...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå