AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #1 Del Skrevet 10. november 2024 Vil gi vekk i gave til slektning på 70 år, glad i hudpleie. Sminke osv. Det er vel ikke det samme hvert år, men dere som har hatt de. Hva synes dere? Anonymkode: 4dbb0...af3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #2 Del Skrevet 10. november 2024 Det er så og si det samme hvert år. Man må like produktene og parfyme, for det er mye i de. Anonymkode: f67ab...a87 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #3 Del Skrevet 10. november 2024 Er ganske så likt hvert år så jeg gidder ikke kjøpe de lengere, men de er supre! Elsker rituals. Får små lys, masker, oljer, hudpleie, parfymer osv. Ikke opplev å få sminke. Pluss at de er fine å se på. Anonymkode: 82bbc...0d6 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 10. november 2024 #4 Del Skrevet 10. november 2024 Jeg fikk den av søsteren min for to-tre år siden og likte den veldig godt. Masse produkter i prøvestørrelse, en skrubbehanske, en neglefil og fkere små lys. Jeg hadde aldri prøvd noe fra Rituals før, men kan trygt si de fikk en god kunde etterpå. Liker at det lukter godt, men at det ikke er sterkt så lenge - da er produktene trygge å bruke på buss og på jobb der man ikke vet hva folk reagerer på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #5 Del Skrevet 10. november 2024 Ikke verdt det Anonymkode: 95c08...da5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #6 Del Skrevet 10. november 2024 Jeg ga den til moren min på 65 et år. Og hun koste seg veldig med den🥰 Anonymkode: 87d1b...1b6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #7 Del Skrevet 10. november 2024 applestories skrev (1 time siden): Jeg fikk den av søsteren min for to-tre år siden og likte den veldig godt. Masse produkter i prøvestørrelse, en skrubbehanske, en neglefil og fkere små lys. Jeg hadde aldri prøvd noe fra Rituals før, men kan trygt si de fikk en god kunde etterpå. Liker at det lukter godt, men at det ikke er sterkt så lenge - da er produktene trygge å bruke på buss og på jobb der man ikke vet hva folk reagerer på. Det er MASSE parfyme i rituals produkter. Og det er alltid 4 duftlys Anonymkode: f67ab...a87 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #8 Del Skrevet 11. november 2024 Takk for svar alle sammen, da tror jeg at det blir den, hun har aldri hatt en sånn kalender så jeg tror det blir en opplevelse uansett samt at dere sier det er greie ting 😃 Anonymkode: 4dbb0...af3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå