AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:16 #1 Del Skrevet søndag kl 19:16 Vi har ikke tatt over huset ennå, men tenker å ha rommet på bildet som hovedsoverom. Jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan jeg ville innredd det. Rommet er 5,3 x 4,0 meter, og veggen med blå strek har skråtak. Det gjør det muligens dumt med plassering av seng på den veggen for vi har gavl som jeg mistenker er for høy. Noen tips til plassering av seng, kommode osv? Vil ha det fint og praktisk og setter pris på alle innspill. Står helt stille her 😅 Anonymkode: add44...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:22 #2 Del Skrevet søndag kl 21:22 Ville hatt sengen mot veggen mellom vindu og dør, eller mot samme vegg som vindu er på. Da kommer det ann på hvor høyt skråtaket er, og en må kanskje ha senga nærmere vinduet enn skråtak-veggen. Kommoder kan enten stå under skråtak (kommer ann på høyde på kommoder og høyde på skråtak). Plasser senga først og så ser du :-) Anonymkode: a157b...769 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet søndag kl 21:35 #3 Del Skrevet søndag kl 21:35 Jeg ville hatt en seng vendt mot døren, sånn at man ser på døren når en ligger I sengen, en tapet med en blanding av lys grønn og blå farge, med hvite blomster. Hvite møbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:00 #4 Del Skrevet mandag kl 07:00 Jeg ville hengslet om døren, slik at den åpnet motsatt vei. Ville plassbygget et skap (eller tilpasset IKEA om du er handy selv) på den ene kortveggen. Ville hatt sengen plassert med gavlen mot motsatt kortvegg, nærmest mulig vinduet. Trenger vel neppe mer enn én meter på den siden, litt avhengig av brukerens størrelse. Anonymkode: 778dd...658 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå