vampyrinnen Janne Skrevet 10. november #1 Del Skrevet 10. november Jeg har opplevd flere: Det startet med at jeg så han med to horn og hale og ufattelig stygg, nesten styggere enn alle hells angels mennene til sammen, jeg har senere sett flere spøkelser. året etterpå så jeg ei dame, så ikke riktig god ut, på sofaen hjemme deretter har jeg sett gjenferdet av min onkel med ryggen til(han hadde vært død i flere år),jeg kjente han igjen, senere har jeg begynt på el-sigarett fant senere ut at V en i V-mate står for vampyr( enda et tegn), og for ca. et år siden så opplevde jeg i drømme og se ei dame,slesk smil, som om de venter meg på den andre siden,hun sa at jeg har kjent henne. Kanskje noen venter på meg den andre siden for å ta meg. Jeg er utrolig redd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #2 Del Skrevet 10. november Det er helt greit å tro på mye forskjellig mellom himmel og jord, men her sauser du sammen såpass mye rart og forskjellig at jeg tenker at du burde snakke med noen om disse synene dine. Anonymkode: 22cf8...7d7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #3 Del Skrevet 10. november Virker som du har noe mørkt over deg som du bør helbrede. Anonymkode: c4af6...69a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #4 Del Skrevet 11. november Kvifor kallar du deg "vampyrinne"? Anonymkode: 2a655...dbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå