AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:37 #1 Del Skrevet søndag kl 18:37 Anonym innlegg, fordi det er et sårt tema. Til dere som er overvektige-hvordan klarer dere å akseptere dette? Eller klarer dere ikke å akseptere? Har alltid slitt med selvbilde som fører til overspising som igjen fører til overvekt. Liker å trene, og spiser stort sett sunt (men for store porsjoner og for mye godteri/snacks). Tanker om vekt opptar store deler av hverdagen, og det begynner å plage meg. Anonymkode: e1e24...160 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:39 #2 Del Skrevet søndag kl 18:39 Har du vurdert psykolog for å ta tak i selve årsaken til overspisingen? Anonymkode: db21f...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Nym Medlem Skrevet søndag kl 18:41 #3 Del Skrevet søndag kl 18:41 Det var jo strengt tatt ikke før jeg på ekte aksepterte og elsket meg selv at jeg klarte å gå ned i vekt?? Hat er en fryktelig dårlig motivasjonskilde i lengden, så da jeg begynte og elske meg selv og tilgi meg selv for at det kjipe jeg har gjort mot meg selv, da var det plutselig lett å ta riktige valg for kroppen. Og vipps er 30 kilo borte, og jeg har et helt nytt liv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:42 #4 Del Skrevet søndag kl 18:42 Plager meg ikke 😅 engang i blandt kan jeg tenke på at jeg kommer til og bli syk så tar jeg en 5 min jogg å føler meg sprek😂😂 neida fra spøk til alvor så plager det meg ikke i det hele tatt. Jeg slet med spiseforstyrrelser som ung og samme med alle mine søsken så nå er det livsnyting får alle. Og miste kontroll med og begynne noe form får slanking skremmer meg. Synes jeg har det veldig koselig Anonymkode: 887dd...a05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:44 #5 Del Skrevet søndag kl 18:44 Kanskje bare du skal forenkle det, uten å problematisere det så mye, lage det som en identitet? I perioder spiser en mer enn andre perioder, trenger ikke å være noe tegn på noe psykisk. Så mitt tips er å forenkle det: "Klart du kan ta deg sammen". Så enkelt er det. Det er ikke en sykdom for alle. Anonymkode: ec643...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:00 #6 Del Skrevet mandag kl 06:00 Anne Nym Medlem skrev (11 timer siden): Det var jo strengt tatt ikke før jeg på ekte aksepterte og elsket meg selv at jeg klarte å gå ned i vekt?? Hat er en fryktelig dårlig motivasjonskilde i lengden, så da jeg begynte og elske meg selv og tilgi meg selv for at det kjipe jeg har gjort mot meg selv, da var det plutselig lett å ta riktige valg for kroppen. Og vipps er 30 kilo borte, og jeg har et helt nytt liv. JA! Det samme skjedde meg. Kjærlighet til seg selv snakkest det ALT for lite om! Jeg startet å gjøre gode valg for kroppen "som om jeg hadde ansvar for den som et barn eller en hund". Etterhvert gjorde jeg disse valgene automatisk. Enten det gjald hva jeg spiste, å strekke på kroppen, hva jeg sa til meg selv i speilet, å gi næringsstoffer kroppen trenger, mosjon osv. Til og med arbeidssituasjon og å sette sunne grenser for meg selv. På neste magisk vis gikk jeg ned masse kilo. Uten å tenke på å gå ned ❤️ Anonymkode: 0f770...41e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå